نایب رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: ما باید در حوزه های مختلف تلاش‌ها و کارنامه ارزشمند نظام را هم در مقیاس ملی و هم مقیاس جهانی تبیین کنیم.

کارنامه ارزشمند نظام را در حوزه های مختلف تبیین کنیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا منتظری در گفت وگو با شبستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین گفت: اگر به مفهموم این واژه توجه کنیم جهاد از نظر لغوی به معنای تلاش است ولی هر تلاشی جهاد نیست تلاشی جهاد است که دارای چند ویژگی باشد اینکه نتیجه گرا و اثر بخش باشد گره ها را از موانع را از پیش رو بردارد .

 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: اگر با این شاخصه ها تلاشی صورت گیرد جهاد می شود و کاری مقدس است یعنی کاری که گره ها را باز کند و لبخند رضایت به لبان مردم بنشاند .

 

وی ادامه داد: بحث تبیین هم به معنای گشودن پنجره ای به روی اندیشه ها و افکار است از مجموعه اقدامات و تلاش‌های که شکل گرفته است هدف تبیین اقتاع سازی است ما باید در حوزه های مختلف تلاش‌ها و کارنامه ارزشمند نظام را هم در مقایس ملی و هم مقیاس جهانی تبیین کنیم.

 

وی ادامه داد: تبیین دستاوردهای چون اقناع سازی ،نشان دادن ظرفیت ها ،قابلیت ها و توانمندی ها دارد و باعث رفع یاس و ناامیدی می شود و در عین حال روحیه خوش بینی نسبت به آینده را تقویت می کند .

 

منتظری تاکید کرد: ما اگر تصویر روشنی از تلاش‌های صورت گرفته انجام ندهیم متهم به ناتوانی می شویم لازمه اش این است که دستگاههای اجرایی متناسب با ماموریت خودشان مدل تبیین فعالیت ها را طراحی کنند و به شکل منظم به آن بپردازند .در کنار این وسایل ارتباط جمعی ،رسانه ها و صداوسیما براساس جدول زمانی دستاوردهای مختلف نظام و انقلاب را برای افکار عمومی تشریح کنند .

نماینده مردم گرگان در مجلس خاطر نشان کرد: اگر این کار را انجام ندهیم تصویر جامعه نسبت به کارآمدی نظام تصویر خوبی نخواهد بود بیگانگان هم از این نقطه ضعف سواستفاده می کنند در اوج سرمایه نباید احساس فقر کرد باید سرمایه های  خودمان را به خوبی و شایستگی عرضه کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار