سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان گفت: از واحد‌های معرفی شده به بانک‌ها در استان گلستان، تاکنون تعداد ۱۶۶ واحد‌ تولیدی استان حدود ۹۷۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

۹۷۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان گلستان پرداخت شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ درویشعلی حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به میزان پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان اظهارداشت: استان گلستان در پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی در جایگاه دوم و در پرداخت تسهیلات رونق تولید در جایگاه هفتم کشور قرار دارد.

وی گفت: از محل اعتبارات رونق تولید سال 1400 یعنی از ابتدای مرداد ماه 1400 تا کنون درخواست 356 واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت 3629 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل ارسال شده است.

وی گفت: از واحد‌های معرفی شده به بانک‌ها در استان گلستان، تاکنون تعداد 166 واحد‌ تولیدی استان حدود 971 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

به گفته حسن زاده، از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تاکنون درخواست تسهیلات 296 واحد تولیدی استان جهت دریافت 1217 میلیارد تومان در کارگروه مصوب و برای پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که 71 واحد 237 میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر استان گلستان در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید در جایگاه هفتم کشور و در حوزه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار