رعیت گفت: هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی استان گلستان به خصوص نسل جوان با تفکر و تعمق به قافله‌ بهار، درس دگرگونی، شکوفایی و طراوت را بیاموزند و سالی نکو و پرافتخاری را برای نمایش استان و جامعه رقم بزنند.

هنرمندان عرصه نمایش گلستان سال پرافتخاری را برای نمایش استان رقم بزنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد رعیت با تبریک تقارن روز جهانی تئاتر، بهار طبیعت و عید نوروز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: باید به پیام های متعدد و مهمی که در دل این سه رویداد ارزشمند وجود دارند نیک بنگریم و تعمق کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه جان‌مایه‌ بهار طبیعت و نوروز تحول بوده و این تغییر و تحول یکی از بزرگ‌ترین اسرار حرکت تکاملی آدمی است، افزود: این تحول یکی از چیزهایی است که هنر نمایش هم برای هنرمند و هم برای جامعه می تواند به ارمغان بیاورد.

 

وی ادامه داد: جامعه‌ بزرگ فعالان هنرهای نمایشی استان گلستان با وجود چالش‌های پدید آمده در پی همه‌گیری ویروس منحوس کرونا؛ چراغ این هنر را روشن نگه داشته و در عرصه‌های گوناگون افتخارآفرینی کردند.

 

رعیت اظهارامیدواری کرد: هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی استان گلستان به خصوص نسل جوان با تفکر و تعمق به قافله‌ بهار، درس دگرگونی، شکوفایی و طراوت را بیاموزند و با اتکال به خداوند و انرژی مضاعف، تلاش و احترام به پیشکسوتان و انگیزه‌ای بالا و در میدان عمل واقعی؛ سالی نکو و پرافتخاری را برمدار انقلاب اسلامی و در مسیر تبیین اصالت وجودی آن و منویات رهبر معظم انقلاب برای نمایش استان و در خدمت اندیشه، احساس و معنویت و تعالی مردم شریف استان گلستان و ایران اسلامی رقم بزنند.

 

گفتنی است، هفتم فروردین مطابق با ۲۷ مارس روز جهانی تئاتر، از سال ۹۶ به عنوان روز ملی هنرهای نمایشی در تقویم رسمی کشورمان به ثبت رسیده و هر ساله برنامه‌هایی به پاسداشت این روز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار