مدیر سازمان حج و زیارت گلستان از اعزام اولین کاروان زیارتی سوریه از استان گلستان در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.

نخستین کاروان زیارتی گلستان به سوریه اعزام می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید علی میرقاسم‌پور، مدیر سازمان حج و زیارت گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، اظهار کرد: اولین کاروان زیارتی سوریه از استان گلستان در ۱۱ فروردین اعزام می‌شود.

مدیر سازمان حج و زیارت گلستان با بیان اینکه ۴۰ نفر از گلستان به مدت ۵ شب در سوریه اقامت خواهند کرد، افزود: با توجه به پیگیری‌های مستمر بستر اعزام زائران گلستان برای زیارت از عتبه سوریه در دستور کار سازمان حج و زیارت استان قرار گرفت و این بستر فراهم شد.

میرقاسم‌پور با بیان اینکه هزینه سفر به سوریه نفری هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است، افزود: با توجه به استقبال مشتاقان زیارت حرم حضرت زینب(س) و به منظور سهولت در سفر، برنامه‌ریزی انجام شده است و اعزام‌ متقاضیانی که برای عتبات سوریه ثبت‌نام قطعی کردند، از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) تهران صورت می‌گیرد.

مدیرکل حج و زیارت گلستان گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ۵ ایستگاه پروازی تهران، کرمان، مشهد، شیراز و تبریز با زمان‌بندی مشخص به مقصد دمشق در حال انجام است.

مدیر سازمان حج و زیارت گلستان بیان کرد: براساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا، داشتن کارت واکسیناسیون و نتیجه منفی آزمایش PCR برای ۷۲ ساعت قبل از پرواز الزامی و هزینه تست PCR در برگشت زائران در هزینه پرداختی زائران لحاظ شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار