حسن پور، جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: هیچ افزایشی قیمتی در ماه رمضان نداریم و محصولات به قیمت گذشته به فروش خواهند رسید.

هیچ افزایشی قیمتی در ماه رمضان نداریم

به گزارش گلستان ۲۴؛ سعید حسن پور در گفتگو با خبرنگار بازار از نظارت جدی بر بازار کالاهای اساسی در ایام نوروز و ماه رمضان خبر داد و اظهار کرد: نظارت بر محصولات کشاورزی از آذرماه سال گذشته با همکاری سازمان صمت و بسیج استان به صورت مستمر در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی با تاکید بر این نکته که کمبودی در عرضه مرغ و تخم مرغ در بازار وجود ندارد، افزود: به محض مشاهده کمبود این کالاها در هر شهرستان‌ها، تزریق این محصول در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان از بازرسی مستمر میادین میوه و تره بار در ایام نوروز خبر داد و گفت :۱۳۲ نفر نیروی بسیج به عنوان همیار بازرسی با نهادهای متولی با هدف نظارت بیشتر در بازار فعال هستند.

وی ادامه داد: همیاران بازرسی در حوزه نظارت بر بازار خُرد، مراکز توزیع، تولید و تامین کالا و خدمات فعالیت می‌کنند، ضمن اینکه روزانه نظارت بر بازار توسط نیروهای امنیت غذایی استان در حال انجام است.

حسن پور از تشکیل ۳۹ میلیارد ریال پرونده تخلفاتی در این مدت خبر داد و گفت: پرونده این متخلفان به تعزیرات معرفی شده است.

وی در خاتمه به بیش از ۱۱ هزار بازدید از آذرماه سال گذشته تاکنون اشاره کرد و افزود: تنظیم بازار و امنیت‌های غذایی از اولویت‌های اصلی جهاد کشاورزی و قرارگاه امنیت غذایی استان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار