ورزشکار و چابکسوار جوان و موفق سوارکاری شهرستان گنبدکاووس دار فانی را وداع گفت.

ورزش گلستان در سوگ چابکسوار جوان/ «نیما اونق» دار فانی را وداع گفت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، استان گلستان در کنار همه جاذبه و ظرفیت های بی بدیل خود بدون شک یکی از قطب های ورزش کشور است به شکلی که در بسیاری از رشته های ورزشی از جمله والیبال، سوارکاری، کبدی و ... در سطح کشور شناخته شده و همواره دارای جایگاهی برتر است.

اما در رشته سوارکاری و به ویژه اسب دوانی این استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس که نه تنها در کشورمان بلکه در سطح منطقه به عنوان پایتخت اسب دوانی شناخته می شود که این شهرت بیش از همه به دلیل مجموعه بزرگ و تاریخی اسب دوانی در گنبدکاووس، نژاد بی نظیر اسب ترکمن و سوارکاران و مربیانی برتر در این حوزه است.

یکی از سوارکاران جوان و خوش آتیه گنبدکاووس که در عین جوانی بارها عناوین بسیار خوبی را در مسابقات اسب دوانی گنبدکاووس کسب کرده بود «نیما اونق» بود که در خوش اخلاقی و خونگرمی نیز شهره بود.

متاسفانه این جوان ورزشکار گنبدی روز گذشته دار فانی را وداع گفته و به دیار باقی شتافت. روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان نیز پس از این حادثه غم انگیز با صدور پیامی این مصیبت را به همه ورزشکاران، ورزش دوستان و خانواده این جوان پرافتخار تسلیت گفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار