رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرگز با بیان اینکه پیروی از سیره شهدا سعادت آفرین است گفت: باور داریم که شهدا در تمامی لحظه ها یاری دهنده و امدادگر ما هستند.

پیروی از سیره شهدا سعادت آفرین است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، سیدرضا حسینی به مناسبت عید نوروز با پدر معظم شهید «کاظم یدالهی»، جانباز «قربانعلی عسگری» و همسر جانباز متوفی «حسن جمال لیوانی» دیدار کرد.
در این دیدار ریاست بنیاد شهید با تبریک آغاز سال نو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه باید قدردان ایثارگری‌های شهدا و جانبازان و خانواده‌هایشان بوده و تمام تلاش خویش را در راستای خدمت به این قشر معزز به‌کارگیریم.
گفتنی است، شهید «کاظم یدالهی» در تاریخ 3 خردادماه سال ۱۳43 دیده به جهان گشود و در تاریخ 27 اسفندماه سال ۱۳62 در سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
جانباز گرامی «قربانعلی عسگری» متولد 1 تیرماه سال ۱۳34 و در تاریخ 10 خردادماه سال ۱۳61 در دار خوین براثر موج انفجار به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.
جانباز متوفی «حسن جمال لیوانی» در تاریخ 1 فروردین‌ماه سال ۱۳40 دیده به جهان گشود و در تاریخ 22 اردیبهشت 1366 براثر موج انفجار به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و در تاریخ 29 مردادماه سال 1400 به دلیل مبتلا به بیماری کرونا درگذشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار