زنگانه گفت: ۴۰ درصد جمعیت شهری گلستان در دهک کمتر برخوردار قرار دارند و زیر ساخت های توسعه و پیشرفت در سه دهه قبل باید در آن شکل می گرفت ولی شاهد آن هستیم که منابع زیادی از سفر رئیس جمهور به گلستان برای حل این مشکلات اختصاص یافته است.

40 درصد جمعیت شهری گلستان جزو دهک کمتر برخوردار است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، علی محمد زنگانه صبح امروز در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان وضعیت مطلوبی از نظر شاخصه ها ندارد.

استاندار گلستان ادامه داد: ۴۰ درصد حمعیت شهری گلستان در دهک کمتر برخوردار قرار دارند و زیر ساخت های توسعه و پیشرفت در سه دهه قبل باید در آن شکل می گرفت ولی شاهد آن هستیم که منابع زیادی از سفر رئیس جمهور به گلستان برای حل این مشکلات اختصاص یافته است که می توانست این منابع مشکلات زیادی از اشتغال و مسائل توسعه ای استان را برطرف کند.

زنگانه افزود: باید منابع متعددی برای حل چالش های پیشروی استان صرف کنیم و اگر فرصت های گذشته استفاده می کردیم می توانستیم این زیرساخت ها فراهم شود.

وی گفت: باید تلاش کنیم که درآمد سرانه خانوار گلستانی را به میانگین کشوری برسانیم و در افق ۱۴۰۴ باید به این افق برسیم و این مسئله توجه شود.

این مقام مسئول بیان کرد: ۵۶ هزار میلیارد تومان درآمد  ناخالص استان به شمار می رود که برای اینکه بتوانیم به میانگین کشوری برسیم باید درآمد ناخالص به ۱۱۲ میلیارد تومان برسد و باید حداقل دو برابر آن سرمایه گذاری داشته باشیم.

 زنگانه اتحاد، انسجام، همدلی و کنار گذاشتن پست طلبی را لازمه راه خدمت دانست و افزود: اعتبارات سفر رئیس جمهور با توجه به اعتبارات زیرساخت های برق و پتروشیمی و اعتبارات مصوبات سری دوم به بیش از 40 میلیارد تومان می رسد.

وی ابراز داشت: مردان میدانی می خواهد که پای کار بیایند و دانه دانه مصوبات استان را عملیاتی کنند، ستاد سفر تسهیلات نوروزی تشکیل شد و اقدامات ارزمشندی را رقم زد

 

ارسال نظر

آخرین اخبار