امام جمعه موقت گنبدکاووس:

امام جمعه موقت گنبدکاووس گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب سخت شدن وضعیت اقتصادی و معیشت مردم باعث تلخ‌کامی سال ۱۴۰۰ شد و دولتمردان باید ریل‌گذاری خود را در سالجاری برای رفع مشکلات بر پایه تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین با بهره‌گیری از نیروهای جوان تحصیل کرده قرار دهند.

سخت شدن وضعیت اقتصادی باعث تلخ‌کامی مردم در سال گذشته شد

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام روح الله رجنی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه گنبدکاووس اظهار کرد: امسال توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال "تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین" نامگذاری شده که برای تحقق این شعار باید سه محور نیروی انسانی متعهد، نوآوری در کارها و نفع عمومی توسط دولت‌مردان مورد توجه قرار گیرد. 

وی افزود: آنچه نظام جمهوری اسلامی ایران زیاد دارد جوانان تحصیل کرده‌ بیکار است که می‌توان با استفاده از تخصص آنان در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و معدن زمینه اقتدار کشور در تولید و رسیدن به امنیت غذایی را فراهم کرد.

امام جمعه موقت گنبدکاووس با اشاره به اقتدار ایران در مذاکرات وین، گفت: تاکید دولت انجام مذاکره بدون سازش و عبور از خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی است تا دستاورد آن برجامی قوی باشد که نفع آن برسر سفره‌های مردم برود.

حجت الاسلام رجنی با گلایه از کم توجهی به حجاب در جامعه گفت: حجاب بانوان در جامعه به ویژه هنگام حضور در خودروها زیبنده این نظام نیست و مردان باید با غیرت دینی خود بر رعایت این مهم در خانواده‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: با وجود اینکه کارهای خوبی در بحث ترویج عفاف و حجاب در جامعه انجام شده اما پدران و مادران شهدا که فرزندان خود را در راه حفظ ناموس ایران اسلامی فدا کردند امروز از کم حجابی در جامعه ناراحت هستند و از مسوولان بالادستی درخواست داریم در این رابطه قوانین محکمی بگذارند و برخورد لازم صورت گیرد.

امام جمعه موقت گنبدکاووس با توصیه مردم به رعایت تقوای الهی، گفت: صداقت در گفتار، امانت داری، صله رحم، حمایت از نیازمندان و روی خوش داشتن از مهمترین ویژگی انسان‌های باتقوا به حساب می‌آید.

حجت الاسلام رجنی با تبریک سال نو، بیان کرد: نوروز یک عید باستانی پنج هزار ساله است که اسلام به آن رنگ و لعاب دینی داده است و مردم را در این عید به نیایش در درگاه خداوند و زدودن دل‌ها از کینه و دشمنی دعوت می‌کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار