فرمانده سپاه نینوا گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه و توزیع اقلام کمک معیشتی به خانواده‌های کم برخوردار با قدرت و شوق مضاعفی در ماه مبارک رمضان ادامه پیدا خواهد کرد تا بار دیگر جلوه‌ای از حماسه اطاعت و بندگی و همدلی مومنان روزه‌دار رقم بخورد.

رزمایش کمک‌های مومنانه جلوه‌ای از حماسه اطاعت و بندگی مومنان روزه‌دار

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان باید از فرصتی که خداوند به ما داده استفاده کنیم و در این ضیافت الهی شرکت کنیم.

وی افزود: اینکه خداوند یک سال دیگر به ما فرصت داد تا در مهمانی درگاه کریمانه اش حاضر شویم باید این فرصت را مغتنم شماریم که جزو مهمانانش قرار گرفته ایم.

ملک شاهکوهی عنوان کرد: بزرگان دینی ما همواره به استفاده حداکثری از ماه مبارک رمضان توصیه کرده اند، ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی بایدحداکثر استفاده را از این ماه برده و بر معنویت درونی خود بیفزائیم.

ارشد سپاه گلستان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان به عنوان یک ضیافت الهی این فرصت را بر آدمی مهیا می سازد که فضیلت بندگی خداوند را بیش از هر زمان دیگری درک کند. توصیه من به شما برادران عزیزم این است که حتما روزانه قرآن کریم را با حضور قلب فرا گیرد.

فرمانده سپاه نینوا بیان کرد: رزمایش کمک های مومنانه و توزیع اقلام کمک معیشتی به خانواده‌های کم برخوردار با قدرت و شوق مضاعفی در ماه مبارک رمضان ادامه پیدا خواهد کرد تا بار دیگر جلوه ای از حماسه اطاعت و بندگی و همدلی مومنان روزه دار رقم بخورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار