سردار ملک شاهکوهی از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی در قالب رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

۲۰ هزار بسته معیشتی در ماه رمضان بین نیازمندان توزیع می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار «علی ملک شاهکوهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان رزمایش کمک مومنانه را یکی از جلوه های زیبای نوعدوستی مردم استان گلستان دانست و اظهار کرد: یکی از کارهای ماندگار و خوبی که در پی شیوع کرونا در کشور از جمله استان گلستان شکل ‌گرفت، همین رزمایش های کمک مومنانه بوده است.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در جریان شیوع کرونا بخشی از مردم دچار آسیب و سختی معیشت شدند اما مردم استان به ویژه خیران، نهادهای حمایتی و سپاه و بسیج وظیفه خود دانستند که از آنان دست‌گیری کنند.

 

وی افزود: الان زمان کمک کردن به این اقشار است و باید هرکسی که توان کافی دارد برای حمایت از این خانواده های نیازمند وارد میدان شود تا رنج و غم مشکلات آنان کمتر شود و سفره هایشان در ماه مبارک رمضان رونق بگیرد.

 

سردار ملک شاهکوهی با بیان اینکه خیران همواره در صف مقدم کمک به نیازمندان و محرومان قرار دارند، گفت: روزی به دستگاه ونتیلاتور و اکسیژن ساز و روزی به تجهیزات بیمارستانی دیگر نظیر تخت و سایر لوازم نیاز بود و خیران در تهیه این تجیهزات هم خدمات ارزشمندی انجام دادند. امروز اما زمان کمک به نیازمندان در قالب کمک های مومنانه است.

 

وی خاطرنشان کرد: در ماه رمضان امسال ۲۰ هزار بسته معیشتی از سوی سپاه و بسیج استان گلستان بین خانواده های نیازمند در استان توزیع می شود.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مراسم‌ متمرکز رزمایش کمک مومنانه سپاه در روزهای آینده در شهرستان مینودشت برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار