مسئول تبلیغات اسلامی شهر مرزی اینچه برون با بیان اینکه حفظ وحدت اسلامی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: این نظام بر پایه اسلام بنا شده است و برای جمهوری اسلامی بین شیعه و سنی تفاوتی وجود ندارد.

حفظ وحدت مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایکنا از گلستان، حاج آخوند عبدالغفور چرکزی، مسئول تبلیغات اسلامی شهر مرزی اینچه برون در حاشیه نشست علما با مسئولان تبلیغات اسلامی کشور و افطاری‌های وحدت و مقاومت که ۱۸ فروردین در سالن همایش تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد ضمن محکومیت هتک حرمت حرم مطهر رضوی و ترور ساحت مقدس روحانیت تشیع و تسنن در ایام ماه رمضان مبارک گفت: وحدت و انسجام اقوام و مذاهب ایران اسلامی با این‌گونه حرکات و ترفندهای دشمنان، مزدوران و افراد خود فروخته به راحتی از بین نمی‌رود.

مسئول تبلیغات اسلامی شهر مرزی اینچه برون با بیان اینکه، دشمنان با چنین رفتارهایی سعی در از بین بردن اتحاد و همدلی مسلمین دارند، افزود: امروز دشمن چشم دیدن عزت، افتخار، عظمت و اقتدار ایران اسلامی با تنوعی از اقوام مختلف و مذاهب گوناگون را ندارد، پس می‌خواهد با چنین اعمال و ترفندهایی با ایجاد تفرقه و دو دستگی، امنیت و آرامش ما را برهم بزند. اما دشمن نمی‌داند که هرچقدر بیشتر دست به حرکات بزند، وحدت و انسجام مسلمین بیشتر و بیشتر خواهد شد.

آخوند چرکزی بیان کرد: مسجد و یا اماکن مذهبی اماکن مقدسی هستند که مکانی امن برای دلدادگان به خداوند متعال است و نباید محلی برای دسیسه‌های دشمنان باشد.

وی با بیان اینکه حفظ وحدت اسلامی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری دارد که باید آنها را قدر دانست زیرا این نظام بر پایه اسلام بنا شده است و برای جمهوری اسلامی نیز فرقی بین شیعه و سنی وجود ندارد.

آخوند چرکزی با تأکید براینکه، قدر نظام را بدانیم و شکرگذار باشیم، گفت: تک تک افراد جامعه بینش انقلابی، فرهنگی، سیاسی و اعتقادی داشته و جوانان وظیفه دارند که از انقلاب حفظ و حراست کنند که این مهم با وحدت و همدلی و اطاعت از اولی الامر به وجود می‌آید.

وی در پایان گفت: از قوه قضاییه و نیروهای نظامی و امنیتی درخواست می‌کنیم عاملین و افرادی را که باعث چنین رفتارهایی وحشیانه‌ای شدند را به سزای اعمالشان برساند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار