مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان محبوبیت ایران را در دنیا برپایه اسلام و ولایت مداری دانست و گفت: امروزه دشمنان خارجی و داخلی درصدد هستند که با تحریم‌های ظالمانه و ترور شخصیت‌ها اراده مردم را نسبت به آرمان‌های انقلاب ضعیف کنند اما روز به روز بر اراده مردم افزوده شد و این نشانه ولایت مداری مردم نسبت به انقلاب است.

ولایت‌ مداری؛ تنها رمز موفقیت انقلاب در همه عرصه‌ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در مراسم جشن میلاد امام علی(ع) که شامگاه ۲۶ بهمن‌ماه در حرم مطهر یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس برگزار شد، گفت: در طول تاریخ نمونه‌های فراوانی وجود داشت که قصد داشتند نام علی(ع) را از صفحه تاریخ و دلها محو کنند اما امروزه می‌بینیم که روز به روز بر تعداد محبان اهل بیت(ع) افزوده می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه با تبلیغات روزافزون دشمن اما همچنان بر محبان علی(ع) افزوده می‌شود و این سری در عالم دارد، افزود: همت دشمن استکبار و جبهه باطل برای حذف نام علی(ع) بود که با شکست مواجه شدند زیرا حضرت یک ویژگی منحصر به فردی داشت و آن وقف تمام و کمال خود به خداوند بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که می‌فرماید «بسیجی یعنی علی(ع) که خودش را وقف اسلام کرده بود»، گفت: طاغوت و رژیم پهلوی اراده کرده بود که اسلام را حذف کند و تمام تلاش خود را  کرد  و در این راه امام (ره) را تبعید کرد که مردم به واسطه ایشان دست از قیام بردارند و فراموش کنند ولی روز به روز بر پیوند امام و امت افزوده شد زیرا امام خود را برای مردم وقف کرده بود و خدا هم نام او جاودانه کرد.

حجت‌الاسلام گرزین ادامه داد: امام(ره) آینده نگر بود و خود را تماماً در اختیار اعتلای اسلام قرار داد و خدا هم بخشی از قدرت تکوینی خود را به امام تنفیذ کرد و این نوعی فرمول قطعی است که هرکس خود را وقف خدا کند خدا هم نام او را بلند می‌کند.

وی با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) شجاعترین مردم در زمان خودش بود، گفت: شجاعتی که باعث سود رساندن به دیگران شود ارزشمند است در غیر این صورت ارزشی نه برای خود و نه جامعه خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان محبوبیت ایران در دنیا برپایه اسلام و با تأسی از ولایت امیرالمؤنین(ع) دانست و گفت: امروزه دشمنان خارجی و داخلی درصدد هستند که با تحریم‌های ظالمانه و ترور شخصیت‌ها اراده مردم را نسبت به آرمان‌های انقلاب ضعیف کنند اما روزانه بر اراده مردم افزوده شد و این نشانه ولایت مداری مردم نسبت به انقلاب است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار