معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گلستان از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی میان اقشار کم برخوردار توسط این جمعیت خبر داد.

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی توسط هلال احمر گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد حسین ییلاقی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر علاوه بر فعالیت های امدادی بسیاری از رسالت های مردمی و جهادی را بر عهده دارد، اظهار کرد: ما هیچ گاه خودمان را از بدنه مردم جدا ندانسته ایم زیرا خودمان از بدنه مردم و یک نهاد مردمی هستیم.

وی با بیان اینکه در راستای اهداف و رسالت های اجتماعی جمعیت هلال احمر، همزمان با ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع بیش از ۲ هزار بسته غذایی در گلستان در دستور کار ما قرار گرفت، افزود: این بسته ها در میان خانواده های کم برخوردار و عمدتا حاشیه شهر توزیع می شوند.

معاون امور داوطلبان هلال احمر گلستان با تاکید بر اینکه توجه به معیشت نیازمندان و تلاش در رفع بخشی از آن یکی از دغدغه های مهم جمعیت هلال احمر است، خاطرنشان کرد: این اقدامات بارها در طول سال به ویژه در ایام خاص با مشارکت خیرین انجام می شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: توزیع این بسته ها در قالب پویش «هلال رحمت» ۲ هزار و ۲۱ بسته غذایی با ارزش ۷ میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال جمع آوری شده است.

به گزارش ایسنا در روزهای گذشته نیز خیر گنبدی و عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان گلستان حاج محمد شهرکی نیز تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی را تهیه و بین نیازمندان استان توزیع کرده بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار