بیکی از توزیع یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت در قالب یک هزار و ۲۰۰ بسته بین اقشار آسیب پذیر استان گلستان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

توزیع ۱۸۰۰ کیلوگرم گوشت بین اقشار آسیب پذیر استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: فرهنگ کمک رسانی و یاری رسانی به نیازمندان یکی از اصول راهبردی در شریعت اسلام است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه انفاق و صدقه دو واژه ای است که به وفور در فرهنگ قرآنی یافت می شود، افزود: دستگاه های فرهنگی باید از هر ابزار فرهنگی برای نهادینه کردن این فرهنگ استفاده کنند تا آیندگان نیز بر ترویج این سیره همت گمارند.

 

وی با بیان اینکه موسسه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) قم با همکاری برنامه سمت خدا کار بزرگی را در کشور انجام می دهد، اظهارداشت: قربانی کردن و توزیع گوشت بین نیازمندان از کارهای خوب و مستمری است که امیدواریم با کمک خیرین و به همت موسسه حضرت خدیجه(س)قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا این کار ادامه داشته باشد.

 

بیکی افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان و به مناسبت وفات ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س)، در این مرحله در قالب یک هزار و 800 کیلوگرم گوشت در قالب یک هزار و 200 بسته در بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند استان گلستان توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: این بسته ها با کمک کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان بین خانواده های نیازمند شهرهای گرگان، کلاله، انبارالوم، گنبد،، علی آباد، رامیان و مینودشت توزیع می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار