سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان از آغاز مذاکرات برای سرمایه‌گذاری پروژه راه آهن اینچه‌برون-شاهرود-طبس خبر داد.

آغاز مذاکرات برای سرمایه‌گذاری پروژه راه آهن اینچه‌برون- شاهرود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سیدمحمد دهنوی ظهر سه شنبه در جلسه شورای مدیران اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار کرد: گلستان برای توسعه نیازمند چند رکن اساسی بوده که یکی از ارکان مهم این توسعه اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت و زیرمجموعه‌های این اداره کل است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با اشاره به شعار سال ادامه داد: نگاه‌ها باید دانش‌بنیان و فناورانه باشد تا بتوانیم به تحول و پیشرفت برسیم.

دهنوی گفت: قانون رونق تولید دانش بنیان تمامی ظرفیت‌های لازم برای توسعه را دیده است که اگر می‌خواهیم به این تحول برسیم باید این قانون را مو به مو اجرا کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از دلایل عقب ماندگی از برنامه ششم توسعه این است که ما خودمان متعهد به اجرای برنامه نبوده‌ایم در شرایطی که برنامه ششم توسعه برنامه بسیار خوبی برای پیشرفت کشور بوده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌ها برای پیشرفت صنعت و تولید در کشور گفت: استفاده از فناوری‌های نوین، استفاده از توانمندی‌های مردم و توجه به علم و دانش روز راه و رسم مهم امروز برای رسیدن به تحول است.

دهنوی با اشاره به اهمیت ورود مجموعه‌های دانش‌بنیان در عرصه صنعت، گفت: استان گلستان عقب ماندگی‌های بسیار زیادی دارد و بدون تردید برای رسیدن به پیشرفت باید از علم روز، توان جوانان و تجربه نیروهای متعهد استفاده کنیم.

وی با اشاره به اختصاص بودجه برای اجرای راه‌آهن اینچه‌برون، شاهرود، طبس، تاکید کرد: مذاکرات با سرمایه‌گذاران در حال انجام است و بدون شک اجرای این خط آهن تحول بزرگی را در حوزه تجارت و اقتصاد استان ایجاد خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار