مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری را مهمترین هدف بنیاد دانست و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار و فرصت ارزشمند و معنوی است که موجب توان بیشتر برای خدمت به بهترین بندگان خدا می‌شود.

تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری مهمترین هدف بنیاد است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری را در روند حل مشکلات بسیار مؤثر دانست و افزود: شنیدن خواسته‌های جامعه هدف از وظایف مهم و اساسی کارکنان بنیاد است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست‌های آنان شده و درنهایت به رفع این مشکلات کمک شایانی خواهد کرد.
وی ادامه داد: رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است و تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی‌تواند آسیبی به‌نظام اسلامی وارد کند.
وی تاکید کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: خدمت توام با تکریم اصلی ترین وظیفه بنیاد است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
وی تصریح کرد: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌عنوان یک الگو مناسب برای جوانان ما مطرح بوده و باید با راهکارهای مناسبی برای انتقال این فرهنگ غنی اسلامی که برگرفته از اسلام ناب محمدی است به جوانان ما داده شود و برای همیشه در جامعه ما جاودانه بماند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار