مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان علی‌آباد‌کتول با حضور مسئولان استانی و شهرستانی روز گذشته، ۲۲ فروردین در تالار بوستان این شهرستان برگزار شد.

دانش‌آموزان برتر قرآنی شهرستان علی‌آباد تجلیل شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط‌ عمومی مدیریت آموزش و پرورش علی‌آباد‌کتول، مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان علی‌آباد‌کتول با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش گلستان، امام جمعه علی‌آباد روز گذشته، ۲۲ فروردین در تالار بوستان آموزش و پرورش علی آباد برگزار شد.

سیدعبداله سیدکتولی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد در این همایش ضمن تبریک به دانش‌آموزان برتر و قدردانی از مربیان آنها گفت: مسابقات قرآنی زمینه‌ای برای شناسایی دانش‌آموزان مستعد و برتر است که قطعاً این افراد در آینده به توسعه علوم قرآنی کمک‌های شایانی خواهند کرد.

حسینی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش نیز در این همایش بیان کرد: آموزش و پرورش درتلاش است تا با استفاده از ظرفیت‌های قرآنی بتواند نسلی آگاه و آشنا با معارف و اخلاق اسلامی و قرانی تربیت کند.

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد نیز با بیان اینکه اسلام دین اخلاق است، اظهار کرد: نمونه بارز اخلاق الهی و قرآنی پیامبر است و تمام صفات نیکو که در قرآن ذکر شده در پیامبر دیده می‌شود و تمام صفات رذیله نیز از وجود ایشان مبرا است.

در پایان این مراسم از نفرات مسابقات با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار