سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، سرپرست فرمانداری و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ترکمن، شهردار و رئیس شورای شهر بندرترکمن از مراحل ساخت المان شهدای خوشنام شهرستان ترکمن بازدید کردند.

بازدید سرپرست معاونت عمرانی استانداری از مراحل ساخت المان شهدای خوشنام در بندرترکمن

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ عبدالغفور غراوی سرپرست فرمانداری روز سه شنبه 23 فروردین در حاشیه این بازدید اظهار کرد: جایگاه و شان شهدای گم نام باید با ساخت المان مناسب و مرکز فرهنگی در جامعه حفظ شود زیرا بسیاری از المان‌های شهدای گمنام و مراکز فرهنگی محیطی برای زیارت مردم و مکانی برای اجرای برنامه‌های مناسب با جایگاه و منزلت شهیدان است.
سیدالنگی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار کرد: هدف ساخت المان یادمان شهداء گمنام این است که به خودمان و بویژه نسل جوان جامعه یادآوری کنیم عده‌ای در برهه‌ای از تاریخ این سرزمین برای عزت و شرف اسلام و انقلاب جان خود را نثار کردند.
گفتنی است در این بازدید ضمن قرائت فاتحه برای شهیدان والامقام، ابلاغ و اعطای حکم انتصاب به غراوی سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن به عنوان رئیس هیئت امنای حرم شهدای گمنام شهرستان ترکمن نیز صورت گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار