نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت تخصیص اعتبارات مصوب سفر استانی دولت به دستگاه های اجرایی استان گلستان برای بهبود زیرساخت ها بی‌سابقه بوده و عملیات اجرایی برخی از پروژه‌ها آغاز شده است.

سرعت تخصیص اعتبارات مصوب سفر دولت به گلستان بی‌سابقه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا منتظری  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با وجود آنکه کمتر از ۲ ماه از حضور آیت الله رییسی رییس جمهور دولت جهادی سیزدهم در گلستان می گذرد، شاهد تزریق اعتبارات مطلوبی به دستگاه های اجرایی هستیم.

وی بدون اشاره به مبلغ اعتبارات تخصیص یافته ، خاطرنشان کرد: با  تعامل ایجاد شده بین مجمع نمایندگان استان و استاندار مقرر شد تا تعداد پروژه ها و اعتبارات هر اداره کل احصا و بر اساس اولویت مجمع نمایندگان استان با وزیر مربوط دیدار تا روند تخصیص الباقی اعتبارات شتاب بگیرد.

منتظری تصریح کرد: مجمع نمانیدگان گلستان برای شتاب بخشیدن به تزریق اعتبارات سفر چند جلسه با معاونان رییس جمهور برگزار کردند که خوشبختانه دستاوردهای خوبی داشته که از آن جمله می توان به تزریق اعتبارات در بخش سلامت و درمان استان اشاره کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دستور رییس جمهور برای گره گشایی از برخی از پروژه ها شبیه آشوراده، خلیج گرگان و پتروشیمی بیانگر عزم جدی هیات دولت برای توسعه استان گلستان است.

به گفته وی عملیات فنی و اجرایی برخی پروژه ها مانند احیای کانال های آب رسان بین خلیج گرگان و دریای خزر به خوبی در حال انجام است و امید است هر چه سریعتر ثمرات آن پدیدار شود.

طبق اعلام رسمی مسوولان امر مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال از هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب سفر ۱۳ اسفند سال گذشته دولت به گلستان برای تکمیل بیمارستان ۹۱ تختخوابی درحال ساخت گالیکش تخصیص یافت.

همچنین بر اساس اعلام شرکت آب منطقه ای گلستان بخشی از اعتبارات مصوب سفر استانی دولت مربوط به این شرکت تخصیص یافته است.

در شانزدهمین سفر استانی هیات دولت به گلستان ۲۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که این مقدار اعتبارات به گفته مسوولان امر به اندازه بودجه چندین سال این استان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار