با برگزاری مراسم رسمی تودیع و معارفه در ۸ شهرستان ۲۱ معاون فرماندار و بخشدار تغییر کردند.

تغییر ۲۱ معاون فرماندار و بخشدار در گلستان/ تغییرات مدیران در ۸ شهرستان نهایی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، پس از کش و قوس های فراوان بالاخره ماراتن انتصابات در فرمانداری ها و بخشداری های استان‌گلستان کم کم به خط پایان نزدیک شده و تکلیف معاونین فرمانداران و بخشداران مشخص می شود.

از این رو طی احکامی جداگانه معاونین فرماندار و بخشداران 8 شهرستان استان از سوی استاندار گلستان انتخاب و در جلسه ای ویدئو کنفرانسی توسط معاون سیاسی و امنیتی وی معارفه شدند.

آیین تکریم و معارفه معاونین فرماندار و بخشداران شهرستان های علی آبادکتول، گمیشان، بندرگز، مراوه_تپه، کلاله، مینودشت، کردکوی و گالیکش به صورت مجزا ، با حضور مدیران و مسئولان شهرستانها برگزار شد.

انتصابات صورت گرفته در شهرستان های استان بدین شرح است:

در علی آبادکتول؛ منصور خسروی قومنجان به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، احمد شکی به عنوان بخشدار مرکزی و حمیدرضا دیلم به عنوان بخشدار کمالان معرفی شدند.

در شهرستان گمیشان؛ مهدی شیروانی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار و محمدرضا تفرشی به عنوان بخشدار مرکزی منصوب و معارفه شدند. 

در شهرستان بندرگز ؛ مجتبی لشگربلوکی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، رقیه داده دشتی به عنوان بخشدار مرکزی و رمضانعلی صمدی به عنوان بخشدار نوکنده مشغول به خدمت شدند.  

در شهرستان مراوه تپه؛ اراز اوزین دوجی به عنوان بخشدار مرکزی و یاشار سیوکی به عنوان بخشدار گلیداغ معرفی و کار خود را آغاز کردند.

در شهرستان کلاله؛ محمد ثابتی راد به عنوان بخشدار مرکزی و احمد آرمیده به عنوان بخشدار پیشکمر و در شهرستان مینودشت علیرضا مصطفی لو به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی ، محمدرضا قره جانلو به عنوان معاون برنامه ریز امور عمرانی  فرماندار و نهایتا جعفر مصطفی لو به عنوان بخشدار مرکزی معرفی شدند.

در شهرستان کردکوی؛ علی شعبانی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و صمد شریفی به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی منصوب و معارفه شده و محمد کیا به عنوان بخشدار مرکزی جدید انتخاب شد. 

در شهرستان گالیکش نیز مصطفی فرامرزی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار و رضا خسروی به عنوان بخشدار مرکزی و مهدی جعفریان به عنوان بخشدار اوه انتخاب شدند. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار