شاید بزودی صورت گیرد:

گویا قرار است محسن کاظمی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی ، حمید عرب معاون عمرانی ، عباس عراقی بخشدار بهاران و رضا شهرآبادی نیز به عنوان بخشدار مرکزی گرگان معرفی شوند.

سونامی تغییرات در فرمانداری گرگان ! + اسامی

به گزارش گلستان 24، با آغاز سال جدید گویا دکتر یحیی خاکی فرماندار گرگان قصد دارد تا تغییرات عمده ای را در این نهاد بوجود بیاورد .

در همین راستا و در چند روز اخیر دو نفر به عوان مشاورین فرمانداری گرگان انتخاب شدند و انتخاب مشاور جوان همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد .

سید قربان سیاه بالایی فرمانده سابق سپاه گرگان و فرمانده گردان امام حسین لشکر 25 کربلا به عنوان مشاور امور ایثارگران و سمیه میرزاحسینیان نیز به عنوان مشاور امور بانوان فرمانداری گرگان انتخاب شدند .

همچنین گویا قرار است سید محسن کاظمی کارشناس حقوقی استانداری و اهل سرخنکلاته به عنوان معاون سیاسی امنیتی اجتماعی ، حمید عرب رئیس دفتر سابق معاون پشتیبانی استاندارقبلی به عنوان معاون عمرانی و برنامه ریزی انتخاب شوند .

همچنین رضا شهرآبادی کارشناس ستاد حوادث فرمانداری به عنوان بخشدار مرکزی و عباس عراقی ساکن و اهل آزادشهر و احتمالا شهردار این شهر به عنوان بخشدار بهاران انتخاب می شوند .

با این ترکیب فصل نوینی از تحولات در فرمانداری گرگان رقم می خورد و نیروهای جدید جایگزین نیروهای قدیمی خواهند شد./گلستان ما

ارسال نظر

  • شاملو
    0

    از جناب آقای دکتر صادقلو بابت اعتماد و انتخاب مهندس حاج عباس عراقی و رضا شهرآبادی به عنوان بخشداران مرکز استان تشکر میکنیم

  • محمد صالح
    0

    ضمن تشکر از خبرنگار محترمی که این خبر را تهیه کردند تعبیر «احتمالا شهردار معزول»نسبت به مهندس عراقی بهتر است اصلاح گردد.مردم و مسولین شهر از ایشان به عنوان شهردار نمونه و به نیکی یاد میکنند و تعبیر شما دروغ است.

  • محسن درهمی
    0

    یعنی چی احتمالا شهردار آزادشهر ؟؟
    اقای عراقی 4 سال شهردار آزادشهر بوده اند ...
    لطفا اول تحقیقی انجام داده سپس دست به نگارش و قضاوت در مورد افراد بزنید ...
    واقعا متاسفم برای افرادی چون شما که هدفشان بجای روشن سازی مسائل استان ، درست کردن جو است تا کمی با این اخبار کذب خودشان را در معرض دید قرار دهند .

آخرین اخبار