زنگانه گفت: ‍ ائمه جمعه با آگاه کردن مردم از مشکلات استان گلستان آنها را به صبر و همراهی دعوت کنند.

ائمه جمعه مردم را به صبر و همراهی دعوت کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» در نشست با ائمه جمعه استان گلستان گفت: ائمه جمعه و جماعات در ارتباطاتی که با مردم دارند، باید ضمن بیان مشکلات و محدودیت های پیش روی استان، آنها را به صبر و همراهی با مدیران دعوت کنند.

 

استاندار گلستان افزود: با توجه به آیات و روایات قرآنی، صبر و دعوت به صبر، مقدمه ایجاد شبکه تعاون اجتماعی بین مومنین است.

 

وی ادامه داد: اگر خواهان عنایت الهی هستیم، باید باهم، رابطه مومنانه مبتنی بر تقوای اجتماعی برقرار کنیم و با این همدلی و همراهی می توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

 

زنگانه گفت: تلاش و کوشش و مجاهدت در این برهه، کمتر از دفاع مقدس نیست و با توجه به تهاجم نرم و جنگ همه جانبه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دشمن، ما در عرصه دفاع مطهر قرار داریم.

 

وی افزود: شرایط کشور و به دنبال آن شرایط استان به گونه ای است که گذر از این سختی ها نیازمند صبر و استقامت است.

 

استاندار گلستان گفت: تلاش داریم درآمد سرانه خانوار گلستانی که در حال حاضر نصف میانگین کشوری است را به میانگین کشوری برسانیم و برای اینکه این اتفاق بیفتد، نیازمند همت، وحدت و انسجام مدیران و مردم هستیم.

 

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری ها و همراهی مدیریت ارشد و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استان گلستان در لایحه بودجه 1401 جزو 5 استان برتر به لحاظ رشد اعتبارات عمرانی است.

 

زنگانه اظهارامیدواری کرد: با تحقق بودجه سال جاری و همچنین اعتبارات سفر رئیس جمهور، بخشی از عقب ماندگی های استان در حوزه های زیرساختی را جبران کنیم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار