معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تشریح محدودیت‌های برگزاری مراسم لیالی قدر پیرامون راهپیمایی روز قدس توضیحاتی ارائه کرد و گفت: راهپیمایی روز قدس امسال بعد از دو سال وقفه در فضای باز برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در گلستان برگزار می‌شود/ تشریح شیوه برگزاری لیالی قدر و نماز عید فطر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، علی مهاجر در خصوص برگزاری برنامه های معنوی لیالی قدر و راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: امسال آیین شب قدر در اماکن مسقف، در شهرهای با وضعیت قرمز، با ۳۰ درصد ظرفیت، در شهرهای نارنجی با ۵۰ درصد ظرفیت، در شهرهای زرد با ۷۰ درصد ظرفیت اعلام شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه های لیالی قدر در مدت ۹۰ دقیقه است، افزود: برگزاری این آئین در شهرهای با وضعیت آبی نیز با رعایت فاصله و استفاده از ماسک منعی ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در اماکن غیرمسقف و فضای باز، محدودیت ظرفیت وجود ندارد اما استفاده از ماسک و رعایت فاصله الزامی است، نماز عید فطر با رعایت این شیوه ها مشکلی نخواهد داشت.

مهاجر از برپایی راهپیمایی روز قدس پس از دو سال وقفه در استان خبر داد و ابراز کرد: فرمانداران تهمیدات لازم در این باره را اتخاذ خواهند کرد.

وی همچنین از ممنوعیت واکسن در مدارس خبر داد و گفت: انجام واکسیناسیون باید در صوت اقناع والدین اتفاق بیفتد، هدف در انجام این مهم حفظ سلامت جامعه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار