یکی از رموز موفقیت کانون فرهنگی هنری دلباختگان بقیع روستای باقرآباد رامیان، اجرای برنامه های مستمر در طول سال و حضور روحانی دائمی در این روستا است که فعالیت های فرهنگی با حمایت و نظارت ایشان برگزار می شود.

بازگشت شور و هیجان قرآنی به کانون دلباختگان بقیع روستای باقرآباد رامیان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، کانون فرهنگی هنری دلباختگان بقیع روستای باقرآباد شهرستان رامیان استان گلستان یکی از کانون هایی است که در طول سال برنامه های خوبی را اجرا می کند.

 

اگرچه وضعیت کرونا باعث شد که مدتی برنامه ها در صحن مسجد به تعطیلی کشیده شود، اما با افول و کمرنگ شدن کرونا دوباره شور و هیجان فعالیت به این کانون بازگشته است و در ماه مبارک رمضان، مشارکت خوب اعضای کانون ها چشمگیر است.

 

هر چند روستای باقرآباد از امکانات شهری به دور است اما همت بالای اهالی روستا باعث شده است که در جوار مسجد فضای خوبی را برای کانون تعبیه کنند و حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان امکانات فرهنگی خوبی را در آن جا تجمیع کرده است.

 

یکی از رموز موفقیت این کانون، اجرای برنامه های مستمر در طول سال و حضور روحانی دائمی در این روستا است که فعالیت های فرهنگی با حمایت و نظارت ایشان برگزار می شود.

 

کانون فرهنگی هنری دلباختگان بقیع بارها از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان مورد تقدیر قرار گرفته است و همین طور در طرح ملی فهما امتیاز خوبی را کسب کرده است.

 

حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در جمع قرآن دوستان این کانون و تشویق از کودکان و نوجوانان قرآنی باعث شور و هیجانی مضاعف شد.

 

ارتباط با نهادهای فرهنگی و همکاری با کانون های فرهنگی پیرامون اجرای مناسبت های مذهبی و اعزام بچه های مسجد به اردوهای درون استانی و برون استانی از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار