نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گلستان با بیان این که مجامع بین المللی در برابر اتفاقات فلسطین سکوت کرده اند، گفت: برگزاری مناسک ماه رمضان در بیت المقدس حق مردم فلسطین است.

برگزاری مناسک ماه رمضان در بیت المقدس حق مردم فلسطین است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جهان اسلام گرفتار یک مجموعه غاصب به نام اسرائیل شده که نه حکومت رسمی و دولت رسمی بوده و نه اینکه آن سرزمین متعلق به آنها است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گلستان افزود: جهان اسلام با غده سرطانی بی رحم و غاصب و سودجو روبرو بوده و به مسلمانان اجازه نمی هد برای عبادت و راز و نیاز در سرزمین خودشان در مسجد الاقصی حضور یابند.

وی بیان کرد: تاریخ مردم سرزمین فلسطین از زمانی که دولت غاصب اسرائیل به وجود آمده، تاریخ رنج آور بوده و هر کس آن را بخواند قطعاً برای مردم مظلوم اشک خواهد ریخت.

ولی نژاد اضافه کرد: بسیاری از کشورها نخواستند برای این سرزمین کاری کنند، بخشی از کشورها سکوت کرده و بخشی از کشورها مانند آمریکا و انگلیس از اسرائیل حمایت کردند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گلستان با اشاره به اتفاقات اخیر در فلسطین گفت: مردم فلسطین در ماه‌ رمضان حق دارند برای برگزاری نماز، مناسک مذهبی و آیین‌های دینی از بیت‌المقدس استفاده کنند زیرا این مکان متعلق به آن ها است.

وی عنوان کرد: یهودی‌های مهاجر غاصبانه سرزمین فلسطین را اشغال کرده اند و ظالمانه با حمایت انگلستان و آمریکا در فلسطین جا خوش کرده و منابع و امنیت مسلمانان را به خطر انداخته اند.

ولی نژاد افزود: سازمان ملل هم در برابر این جنایات سکوت کرده و این مسأله تعجب آور است زیرا گاهی یک زندانی ترور و قاتل و مجرم در مجامع بین‌المللی حامی پیدا می‌کند اما در برابر مظلومیت یک ملت سکوت کرده اند.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مسلمانان در ماه رمضان شرایط سختی را در فلسطین می‌گذارند و برای برگزاری برنامه‌های مذهبی و دینی خود در تنگنا هستند.

وی ادامه داد: فلسطینی ها سال ها است که شهید و مجروح داده و از سرزمین خود آواره هستند ولی مجامع بین‌المللی حاضر نشدند از آن‌ها حمایت کنند و امیدواریم به زودی شاهد نابودی اسرائیل و ترک آن از این سرزمین باشیم.

ولی نژاد اضافه کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب هم، همواره به حمایت از مظلوم ملت مظلوم فلسطین تاکید داشته و بیان کردند که فلسطینی ها باید از سرزمین خود بهره ببرند و به حق مسلم خود دست یابند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار