مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد مسکن استان:

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد مسکن استان گلستان گفت: یک هزار مسکن با اجرای طرح هر روستا، ساخت یک خانه محروم برای محرومان در گلستان ساخته می‌شود.

ساخت سرپناهی امن برای یک هزار خانواده محروم در روستا‌های گلستان

به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام ولی‌نژاد با بیان اینکه در استان روستاهای دورافتاده و کمتر برخورداری داریم که وظیفه ما خدمات رسانی به آنهاست اظهار کرد: یکی از طرح های بنیاد مسکن در گلستان «هر روستا، یک خانه محروم» است و قرار شده در هزار روستای استان برای هزار خانواده محروم خانه ساخته شود.

حجت الاسلام ولی‌نژاد ادامه داد: شناسایی خانواده های محروم فاقد مسکن در روستاها با کمک دهیاران و امامان جماعات روستاها انجام شده و عملیات ساخت برخی از این واحدها نیز شروع شده است.

وی گفت: این طرح را سال آینده با کمک خیران گسترش خواهیم داد تا بتوانیم مشکل مسکن که از ضروریات زندگی است برای اقشار محروم و نیازمند برطرف کنیم.

حجت الاسلام نوراله ولی‌نژاد؛ مأموریت و اولویت اصلی این بنیاد را تأمین مسکن محرومان عنوان کرد و ادامه داد: خدمات رسانی به مناطق محروم از اولویت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و این مجموعه خدمت به اقشار نیازمند و مستضعف را برای خود یک تکلیف می داند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار