محمدمهدی اسماعیلی در پیامی گفت: مرحوم «محمدزمان گلدسته» شاعر نغمه های آیینی و مذهبی بود که طنین دلنشین سروده هایش با صدای پُرنوای حاج صادق آهنگران تا همیشه در یاد و خاطره ملت سرافراز ایران خواهد ماند.

طنین دلنشین سروده های مرحوم «محمدزمان گلدسته» همیشه در یاد و خاطره ملت باقی می ماند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمدمهدی اسماعیلی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت «محمدزمان گلدسته»، شاعر آیینی و حماسی کشور پیام تسلیتی صادر کردند که امروز (دوشنبه 29 فروردین) توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در مراسم وداع زنده یاد در مقابل تالار فخرالدین اسعدگرگانی قرائت شد.

 

در متن این پیام آمده است:

 

انالله و انالیه راجعون

خبر درگذشت شاعر ملی آیینی و انقلابی و دلداده اهل بیت عصمت و طهارت (ع) محمد زمان گلدسته موجب تاثر و تالم فراوان شد.

 

مرحوم گلدسته شاعر نغمه های آیینی و مذهبی بود که طنین دلنشین سروده هایش با صدای پُرنوای حاج صادق آهنگران تا همیشه در یاد و خاطره ملت سرافراز ایران خواهد ماند.

 

این تصویرگر حماسه های پرشور دفاع مقدس، زبان گویا و طبع روان خویش را جز به راه نیکی و راستی به کار نگرفت تا شعر فاخر آیینی و انقلابی بقا یابد و در مسیر نورانی خویش به جریانی سازنده تبدیل شود.

 

این شاعر دردمند عمری را در مسیر مدح و رثای خاندان نبوت و رسالت گام برداشت و اینک در ماه پربرکت رمضان به سوی ملکوت اعلی پرکشید.

 

اینجانب ضمن همدردی با خانواده، دوستان و آشنایان آن زنده یاد، این ضایعه را به اهالی فرهنگ و فضیلت و مردم فهیم استان گلستان تسلیت می گویم و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم مسئلت می نمایم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار