رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: توان لجستیک هوایی و انباری این جمعیت، ابزار اصلی و پشتوانه فعالیت‌های امدادی و نجاتی این سازمان است و بر این اساس تکمیل و ارتقای آن در دستور کار قرار دارد.

توان لجستیک هوایی و ظرفیت انباری هلال احمر ارتقا می‌یابد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، مهدی ولی‌پور روز دوشنبه در مراسم معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان اظهار امیدواری کرد که در سال جاری ذخایر انبارهای جمعیت هلال احمر کشور تکمیل شود.

وی بیان کرد: با رویکرد جدید دولت سیزدهم، جمعیت هلال احمر علاوه بر امداد و نجات در راستای توسعه همه جانبه فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، آموزشی و توانبخشی نیز تلاش خواهد کرد.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: این جمعیت خدمات درمانی، بهداشتی، توانبخشی، اجتماعی و امداد و نجات را با کمترین توقع و بیشترین حمایت از مردم انجام خواهد داد و تلاش می‌کند با همه فراز و نشیب ها از توان خیرین و داوطلبان و امدادگران استفاده کند.

وی با اشاره به جذب و بکارگیری نیروهای جوان در این سازمان گفت: رایزنی‌های برای تسهیل استخدام امدادگران و نجاتگران داوطلبان در سال جاری برای جذب و بکارگیری نیروها در حال انجام است.

ولی پور بیان کرد: در زمان شیوع کرونا که سختی آن کمتر از دفاع مقدس نبود جمعیت هلال احمر با کمترین امکانات و بودجه در کنار مردم قرار داشت و برای مهار این ویروس تلاش کرد.

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان گلستان  هم گفت: محور فعالیت هلال احمر گلستان بر اساس جهاد تبیینی گام دوم انقلاب و تحقق آن خواهد بود.
قاسم غریب آبادی افزود: امداد و نجات پیشانی و وظیفه اصلی جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به مردم وظیفه اصلی در هلال احمر بحث امداد و نجات است. 
وی اظهارداشت: آمادگی و آشنایی با مخاطرات و اقدامات قبل، حین و بعد از وقوع  بحران از مهمترین نکاتی بوده که برای ایفای نقش این نهاد اهمیت ویژه ای دارد.
وی بیان کرد: با تدابیر لازم برای پیشگیری از حوادث به یقین کمترین خسارت به مردم وارد خواهد شد و در این مهم اهتمام خواهیم داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این آیین گفت:  امروز زمان اتحاد، انسجام و همدلی برای تجدید پیمان های جمعیت هلال احمر بوده که با تلاش، برنامه ریزی و سازماندهی مدیریتی این مهم امکان پذیر است و به یقین عناوین، القاب و سیستم های اداری بهانه ای برای رفاقت است.
سیدعلی مهاجر افزود: رنگ سفید و سرخ جمعیت هلال احمر نشان دهنده عدم تعلق به یک نژاد و قومیت خاص و تاکید بر خدمت رسانی به همه اقشار است.
حمید رضا آقا مولائی عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر هم در این آیین گفت: استان گلستان ظرفیت توانمندی در امدادگران، نجاتگران و پرسنل داشته و امیدواریم  در سال جاری به وضعیت مطلوب برای جذب و تعیین تکلیف امدادگران دارای درجه ایثار برسیم.
مدیرعامل سابق  جمعیت هلال احمر گلستان هم در این مراسم گفت: ناوگان حمل و نقل به روز شده نیاز به حمایت برای شرایط بهتر استان گلستان دارد.
فرهاد میقانی افزود:  یکی از ظرفیت های خوب  استان گلستان حمایت داوطلبان و خیرین از جمله پزشکی، پیراپزشکی، استادان، فرهنگیان و بازاریان در همه ایام است.

در این آیین از تلاش‌های مهدی میقانی مدیرعامل سابق هلال احمر گلستان قدردانی و قاسم غریب‌آبادی به عنوان مدیرعامل جدید این نهاد معرفی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار