سردار ملک شاهکوهی در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان گفت: استان گلستان به ویژه در بخش باغ موزه دفاع مقدس از سایر استان ها عقب است.

تلاش برای به اتمام رسیدن پارک موزه دفاع مقدس گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه روز گذشته در شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان گلستان اظهار کرد: استاندار گلستان از  یادمان شهید باکری خرمشهر که تنها مرکز استقرار کاروان راهیان نور استان گلستان در خرمشهر است بازدید کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: استاندار بازدیدی از یادمان شهدای الفجر هشت و یادمان هفت تپه و حمام آن داشتند و دستوراتی نیز صادر کردند و در سال های آینده براساس برنامه ریزی انجام شده مشکلات این یادمان ها برطرف می شود.

ملک شاهکوهی بیان کرد: استان گلستان در موارد مختلف در حوزه دفاع مقدس عقب ماندگی زیادی دارد و گلستان به ویژه در بخش پارک موزه دفاع مقدس از سایر استان ها عقب است.

وی افزود: پیگیری خوبی از سال ۹۷ برای پارک موزه دفاع مقدس انجام شد و پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصدی دارد و با اعتباراتی که رئیس محترم جمهور در نظر گرفته امیدواریم تا ۳۱ شهریور به اتمام برسد.

این مقام مسئول به ساخت ۱۵ یادمان شهدا در استان اشاره گرد و گفت: اقدامات خوبی صورت گرفته است و ۳۵ پروژه در حوزه یادمان شهدا در استان به اتمام رسیده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار