مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی مصوب سفر دولت به استان، هنوز به پارک موزه دفاع مقدس اختصاص نیافته است.

۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی پارک‌موزه دفاع مقدس استان گلستان تخصیص نیافته است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، سرهنگ محمدرضا کاظمی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اظهارداشت: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از 2 هزار برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی گفت: 8سال دفاع مقدس دوران طلایی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید مورد حفاظت و حراست قرار بگیرد تا از تحریف‌ها در امان باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افزود: در همین زمینه در سال‌های اخیر اقدام به جمع‌آوری خاطرات شفاهی و آثار رزمندگان و ایثارگران استان کرده‌ایم که بخشی از آن در قالب کتاب به چاپ رسیده است.

وی بیان بیان داشت: در هفته دفاع مقدس امسال 40 کتاب با موضوع خاطرات رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس در استان رونمایی می‌شود.

کاظمی تأکید کرد: همه دستگاه‌ها برای حفظ فرهنگ دفاع مقدس وظیفه‌ دارند و باید در این زمینه برنامه ریزی کنند.

وی در ادامه به وضعیت پارک موزه دفاع مقدس استان اشاره کرد و گفت: در استان‌های دیگر دستگاه‌های مختلف و شهرداری‌ها کمک کرده‌اند تا این پروژه بزرگ ساخته شود در استان گلستان هم ما انتظار همکاری سایر دستگاه‌ها را داریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افزود: اکنون این پروژه در استان حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دولت در سفر قبلی خود به این استان 20 میلیارد تومان اعتبار ملی برای آن مصوب کرده بود.

وی بیان داشت: تا کنون نیمی از این مبلغ به استان اختصاص یافته و 10 میلیارد تومان دیگر نیز باید پرداخت شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار