استاندار گلستان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: در سفر ریاست جمهوری ۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان گلستان مصوب شد.

۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس گلستان مصوب شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهارداشت: از اعتبارات سفر 1400 میلیارد تومان در انتهای سال گذشته بصورت نقد تخصیص یافت که 15 میلیارد تومان اعتبار نقدی برای این پروژه ارائه شد.

وی افزود: امیدواریم با افتتاح باغ موزه دفاع مقدس شاهد تداوم ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فراهم در استان باشیم. باید اهتمام ویژه ای در راستای ارتقاء فعالیت کمیته ها صورت گیرد.

زنگانه ادامه داد: با تخصیص اعتبار 3 میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رییس جمهور تلاش داریم 15 یادمان باقی مانده شهدا را با همراهی هیئت امنا،استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی و مشارکت خیرین تا انتهای سال جاری تکمیل کنیم.

وی گفت: 2 میلیارد تومان نیز برای تکمیل گلزار شهدای استان تخصیص یافته است.

استاندار گلستان تاکید کرد: اقدامات جهادی و داوطلبانه در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شایسته تقدیر است و از همه افرادی که در  مسیر جلب مشارکت خیرین اقدام می کنند، قدردانی می‌کنم .

زنگانه گفت: امروز برای حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در عرصه دفاع مطهر و مقابله با تهاجم های فرهنگی و اقتصادی دشمن قرار داریم و باید با تمام قوا در میدان حاضر شویم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار