سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گلستان از تدوین بسته‌های سفر ارزان‌قیمت برای مسیر‌های کمتر شناخته‌شده و جذاب استان خبر داد.

تدوین بسته‌های سفر ارزان‌قیمت برای سفر به گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، رحمان فرمانی گفت: گروه کاری متشکل از جمعی از تأسیسات گردشگری استان باهدف اجرای برنامه و اقدامات در راستای رونق گردشگری استان تشکیل خواهد شد.

رحمان فرمانی گفت: در این گروه کاری با همکاری و تعامل فعالان گردشگری استان بسته‌های سفر ارزان‌قیمت با خدمات و کیفیت مناسب برای مسیر‌های کمتر شناخته‌شده و جذاب استان تدوین و برنامه‌ریزی می‌شود.

او می‌گوید: برای تدوین بسته‌های سفر باقیمت و کیفیت مناسب با برگزاری نشست‌های تخصصی و پیوسته تمام ابعاد و سهم هر یک از فعالان گردشگری استان محاسبه می‌شود تا با برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و میان‌مدت بتوانیم این هدف را به نحو مطلوبی عملیاتی کنیم.

او گفت: تدوین بسته‌های سفر ارزان‌قیمت به معنی کاهش کیفیت خدمات تأسیسات گردشگری استان نیست، زیرا کاهش کیفیت علاوه بر عدم رضایت گردشگران از تأسیسات، در میان‌مدت و بلندمدت تأثیر منفی بر گردشگری استان خواهد داشت.
فرمانی گفت: با اجرای این برنامه و کاهش هزینه‌های سفر، بسته‌های سفر تدوین‌شده قابلیت رقابت‌پذیری خواهد داشت و می‌تواند با حذف واسطه‌ها علاوه بر جلب رضایت گردشگران، رونق گردشگری و تأسیسات مرتبط با این حوزه در استان را در پی داشته باشد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان می‌گوید: تمرکز این بسته‌های تشویقی سفر باید برای زمان‌های غیر پیک گردشگری استان باشد تا فعالان گردشگری بتوانند با ارائه تخفیف‌های مناسب با سود کمتری از همه ظرفیت‌های واحد گردشگری خود بهره‌مند شوند.


فرمانی گفت: باید بخش خصوصی گردشگری استان به سمتی برود که برای همه ایام پیک و غیر پیک سفر، برنامه منسجمی داشته باشد تا استان از این فرصت‌های مناسب برای رونق گردشگری به نحو مطلوبی بهره‌مند شود.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار