مدیر جهادکشاورزی گنبدکاووس از پرداخت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال انواع تسهیلات کشاورزی به بهره‌برداران این بخش در سال گذشته خبر داد و گفت: این تسهیلات در قالب افزون بر هزار فقره پرونده در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان گنبدی پرداخت شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حبیب الله زارع روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات در بخش‌های سرمایه در گردش، کشاورز کارت، دامدار کارت، مکانیزاسیون، طرح جهش تولید در دیمزارها، بند الف تبصره ۱۸ و مشاغل خانگی بود که با همکاری بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، رفاه، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان در گنبدکاووس پرداخت شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته از مجموع هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی، ۴۶۰ میلیارد ریال برای خرید ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات این بخش و ۹۰ میلیارد ریال نیز در قالب کشاورز و دامدار کارت هزینه شد.

زارع ادامه داد: در بخش مشاغل خانگی نیز تسهیلات مورد نیاز برای "پرورش قارچ خوراکی، زنبور عسل و گل و گیاه زینتی، پرواربندی بره، پرورش گاو شیری، گوسفند و بز به متقاضیان پرداخت گردید.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت و ۱۶۲ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی از شهرستان‌های مهم استان گلستان در تولیدات بخش کشاورزی است.  

 
 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار