مدیر حوزه علمیه قره تپه بندرترکمن گفت: ساکت ماندن در برابر اعمال ظالمانه رژیم کودک کش اسرائیل، برای همه انسان ها و مخصوصاً مسلمان ها عیب بزرگی است.

ساکت ماندن در برابر اعمال ددمنشانه اسرائیل شایسته نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ آخوند عبدالجبار میرابی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یکی از بزرگترین وظایف مسلمانان عمل به دستورات قرآن کریم بوده و در کتاب آسمانی ما بر حفظ کرامت همه انسان‌ها تاکید شده است.

مدیر حوزه علمیه قره تپه بندرترکمن افزود: تلاش برای حفظ کرامت انسان‌ها وظیفه همگان بوده و در شرایطی که هر روز صهیونیست با اعمال ظالمانه و نابخردانه خود به مردم مظلوم فلسطین ظلم می‌کند ساکت ماندن برای همه انسان‌ها و خصوصاً مسلمانان عیب بزرگی محسوب می‌شود.

وی ضمن انزجار شدید از اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش اسرائیل، تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌فرماید: اگر مسلمانی صبح بیدار شود و به فکر حمایت از مظلومان نباشد مسلمان نیست و امروز مردم مظلوم فلسطین نیازمند حمایت مسلمانان هستند.

میرابی ادامه داد: ساکت ماندن در برابر اعمال ظالمانه رژیم کودک کش اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین برای همه انسان‌ها و خصوصاً مسلمانان عیب بزرگی است.

وی بیان کرد: یکی از عالی‌ترین راه‌های حمایت از مردم ستمدیده فلسطین، شرکت پرشور در روز قدس و نمایش اتحاد، همدلی و انسجام مسلمانان علیه مستکبران عالم خصوصاً اسرائیل غاصب است.

مدیر حوزه علمیه قره تپه بندرترکمن گفت: شاید امروز نتوانیم اسلحه به دست بگیریم و به میدان برویم ولی می‌توانیم با حضور در راهپیمایی روز قدس، مسلمانان بی دفاع فلسطین را حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: از همه مسلمانان و خصوصاً جوانان شیعه و سنی استان درخواست می‌کنم تا با شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه انسانی خود را در قبال مظلومان به جا بیاورند و زمینه شکست دشمن و تقویت اسلام را فراهم کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار