مراسم تجلیل از کارمندان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با حضور مدیرکل بنیاد استان برگزار شد.

مراسم تجلیل از بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، مراسم تجلیل از کارمندان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان که در سال گذشته به‌افتخار بازنشستگی نائل گشتند با حضور اسرافیل وزیری مدیرکل و معاونین ستادی بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در مصاحبه با خبرنگار ایثار واحد گلستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، بابیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم، تکریم پیشکسوتان و خادمان شهدا است، گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حق بزرگی به گردن همه ما دارند و خادمان شهدا در بنیاد نیز خدمت‌رسانی به این بزرگواران را یکی از افتخارات خود می‌دانند.
وی خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران را توفیقی بزرگ دانست و تصریح کرد: شما به بهترین آدم‌های روی زمین خدمت می‌کنید که همانا والدین شهدا، جانبازان و آزادگان هستند. ما مروج فرهنگ ایثار هستیم که شاخص‌هایی دارد و باید به آن شاخص‌ها پایبند باشیم.
وی تصریح کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چراکه ایثارگران از تمامی هستی خود با عشق و ایثار گذشتند و امنیت جامعه را به ما هدیه دادند.
وزیری در پایان با تشکر از تمامی خادمان استان گفت: خدا را شاکریم در کنار همکاران خدوم و با اخلاصی چون شما در حال خدمت به جامعه‌ ایثارگری هستیم و امیدواریم نسل جدید با الگو گیری از این افراد با تجربه اهتمام ویژه‌ای نسبت به خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران داشته باشند و بتوانند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنند.
در پایان این مراسم از کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار