عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

پایان انتظار چندین ساله دامداران "مراوه‌تپه" با دستور استاندار

ایسنا نوشت: فرماندار شهرستان مراوه تپه از احداث بازار دام در این شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری استاندار گلستان انتظار چندین ساله دامداران این شهرستان به پایان رسید.

لقمان قربانی اظهار کرد: همه باید دست به دست یکدیگر بدهیم تا شهرستان مراوه تپه به قله پیشرفت برسد و شاخصه های توسعه شهرستان تحقق یابد.

وی وحدت و همدلی در شهرستان مراوه تپه را عامل توسعه این شهرستان دانست و افزود: خوشبختانه مردم مراوه تپه در بحث رویت ماه و عید فطر همگام با نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، خوشبختانه در این خصوص هیچ گونه مسئله ای در شهرستان وجود نداشت و همگان از فرامین مقام معظم رهبری تبعیت کردند.

 

نجات ۱۷ دوچرخه سوار در ارتفاعات روستای پاقلعه گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس هلال احمر شهرستان‌های آزادشهر و رامیان گفت: ۱۷ دوچرخه سوار در ارتفاعات پاقلعه‌ رامیان نجات یافتند.

علی غلامی گفت:عصر دیروز، یک گروه ۱۷ نفره دوچرخه سوار که به ارتفاعات پاقلعه رامیان، منطقه جنگلی سرگل رفته بودند به دلیل شرایط آب و هوایی و گل و لای ناشی از بارندگی گرفتار شده و قادر به بازگشت نبودند.

علی غلامی گفت: ۳ گروه از پایگاه مرکزی آزادشهر و پایگاه امداد و نجات شش آب با یک دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه خودروی کمکدار به منطقه اعزام شدند.

 

تقوا به‌دست ماه مبارک رمضان را حفظ کنیم/ زکات فطریه نمایش توجه اسلام به نیازمندان است

فارس نوشت: امام جمعه گرگان گفت: اگر در ماه مبارک رمضان تقوا حاصل شده باشد باید مراقب باشیم که آن را از دست ندهیم و به مسیری که خدا راضی نیست، نرویم.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلی گرگان اظهار کرد: مسلمان نمی‌توانند بدون توجه به جوامع بشری زندگی کنند و هر جا صدای نیازمندی را شنیدند، به سویش برای کمک می‌شتابند.

وی تصیح کرد: مردم مظلوم افغانستان، یمن، فلسطین هم اکنون با مشکلات بسیار مواجه هستند که توجه به رفع مشکلات وظیفه همه مسلمانان است.

 

۱۵ تیم بازرسی بر فعالیت اماکن گردشگری گلستان نظارت می‌کنند

ایرنا نوشت: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از فعالیت ۱۵ تیم ویژه بازرسی و نظارت بر خدمات گردشگری استان خبر داد و گفت کیفیت، کمیت و نرخ خدمات گردشگری به طور دقیق مورد رصد قرار می‌گیرد.

رحمان فرمانی اظهارداشت: در ابتدای هفته جاری، جلسه ای با  نهادهای عضو ستاد دایمی خدمات سفر برگزار شد و همه دستگاه های خدمات رسان و اجرایی بر آمادگی حداکثری خود تاکید و مقرر شد تا فعالیت های نظارتی و خدماتی تقویت شود.

وی افزود : پس از ۲ سال وقفه در برگزاری سفرهای نوروزی، در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ شاهد هشت میلیون بازدید از مناطق گردشگری گلستان بودیم و  در مجموع رکورد  ۲۷۳ هزار نفر شب مسافر در مراکز اقامتی گلستان به ثبت رسید.

 

انتقاد تند امام جمعه بندرگز از نماینده مجلس/ علت فشار برای انتصاب افراد خاص چیست؟

ایسنا نوشت: امام جمعه بندرگز با انتقاد تند از عملکرد یک نماینده مجلس، گفت: کاش نماینده مردم غرب گلستان در مجلس گزارشی از علت پیگیری های خود و فشار بر مسئولان شهرستان و استان مبنی بر انتصاب افراد خاص ارائه می کردند.

حجت الاسلام سیدابوالفضل حسینی امشب در جمع مردم گرگان ضمن انتقاد از نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس اظهار کرد: از نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در طول این مدتی که سکان نمایندگی مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند گزارشی از عملکرد و اقدامات خود به مردم ارائه کنند.

 

۱۳ زندانی جرائم غیرعمد در گلستان آزاد شدند

مهر نوشت: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از آزادی ۱۳ زندانی جرائم غیرعمد در استان خبرداد.

محمدمهدی سلمان زاده اظهارکرد: ۱۳ زندانی غیرعمد مالی و عمد ناشی از فقر توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان در مرحله اول مراسم گلریزان در شب ۲۸ ماه مبارک رمضان آزاد شدند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: در این مراسم که در برنامه زنده تلویزیونی برگزار شد، تعدادی از مدیران، خیران، تجار و صنعتگران حضور داشتند.

 

ایمن سازی ۲۶ نقطه پر تصادف در جاده های گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای گلستان گفت:۲۶ نقطه پر تصادف در جاده های استان ایمن سازی شد.

بیکی گفت:برای بازه زمانی تا سال ۹۵ چهل و هشت نقطه در جاده‌های گلستان شناسایی شد که ۲۶ نقطه آن رفع شد.

او گفت: برای بازه زمانی جدید هم در حال جمع بندی هستیم تا برای کمیسیون ایمنی راه‌ها ارسال کنیم که اگر اعتبار آن تا سال ۱۴۰۲ اختصاص یابد نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنیم.

 

جوان ۲۰ ساله گلستانی در آب‌بندان غرق شد

باشگاه خبرنگاران نوشت: رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت:جوان ۲۰ ساله در آب‌بندان روستای پیرواش غرق شد.

موسی الرضا صفری گفت: حوالی ساعت ۱۷ عصر امروز سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت طی تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ حادثه غرق شدگی در آب بندان اطلاع رسانی شد که بلافاصله تیم غواصی به محل حادثه واقع در روستای پیرواش اعزام شد.

صفری گفت: غواصان آتش نشانی  با حضور در محل با همکاری نیرو‌های حاضر، عملیات جستجو را آغاز کرده و با تلاش غواصان جسم بی جان جوان ۲۰ ساله را از آب بیرون آوردند.

 

سوانح رانندگی در گلستان ۱۷ نفر را روانه بیمارستان کرد

ایرنا نوشت: بروز سه سانحه رانندگی در شرق و غرب استان گلستان ۱۷ نفر از سرنشینان خودروهای حادثه‌دیده را روانه بیمارستان کرد.

رئیس هلال احمر شهرستان کردکوی گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی تیبا به دره در منطقه کوهستانی و جنگلی درازنوی این شهرستان ۶ نفر مصدوم شدند.

حسین باقری افزود: در این حادثه و با حضور عوامل امدادی هلال احمر سه نفر از سرنشینان که در داخل خودرو حبس شده بودند از داخل تیبا رهاسازی شدند.

وی ادامه داد: در مجموع این حادثه ۶ مصدوم داشت که ۲ تن از مجروحان توسط خودروهای شخصی و ۴ مصدوم توسط آمبولانس های هلال احمر و اورژانس به بیمارستان کردکوی اعزام شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار