مردم انقلابی ایران تا کی باید در جواب سوال دلیل کمبودها و نقص های موجود در کشور، پاسخ "عملکرد بد دولت قبل" را بشنوند.

دم خروس و قسم حضرت عباس دولتی ها

دهمین سفر استانی حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به گلستان در حالی انجام شد که علی رغم هزینه های میلیاردی تبلیغاتی، تشریفاتی و اداری مانند نصب بنرها و پوسترهای فراوان در سطح استان، تعطیلی مدارس در روز استقبال از رییس جمهور، خرید تعداد بسیار زیاد گلهای زینتی و گرانقیمت برای تزیین جایگاه های مختلف حضور رییس جمهور و . . . که دولت قبل همیشه به این موارد متهم می شد، دستاورد قابل ملاحظه ای برای پیشرفت گلستان به عنوان یکی از پایین ترین رتبه های کشوری در بحث اشتغال ، نداشت.

به گزارش گلستان 24،راه آهن گلستان هم که در سال 92 و توسط دولت دهم افتتاح شد برای بار دوم افتتاح و به اسم دولت یازدهم ثبت گردید که ظاهراً مقصر اصلی دولت قبل بوده است!!!

عدم راه اندازی پتروشیمی گلستان بعد از گذشت حدود 10 سال از کلنگ زنی و ناامیدی سهامداران هم که بر عهده دولت دهم انداخته شد!!!

برنامه چشم گیری هم برای بهبود وضعیت کشاورزی و کشاورزان گلستانی تصویب نشد و بازهم سیاست های غلط دولت قبل مقصر بود!!!

عدم تدبیر دولت یازدهم در تکمیل و ساخت پروژه های عمرانی بعد از گذشت 15 ماه هم که حتماً به دلیل اشتباهات دولت قبل است!!!

خلاصه عملکرد و صحبت های رییس دولت یازدهم و هیئت همراه در دهمین سفر استانی به گلستان درباره کمبودها و نقص های موجود بعد از گذشت 15 ماه از عمر این دولت، این را تداعی می کند که "اگر کار مثبتی در کشور صورت می گیرد از تدبیر دولت یازدهم است و اگر هم کاری با مشکل روبرو می شود به دلیل اشتباه های دولت قبل بوده" و ما لحظه ای خیال کردیم که از سال 84 تا سال 92 در زمان سلسله خائن قاجار زندگی کرده ایم و کشور در یک رکود و وابستگی شدید بوده است و افتخارات بسیار زیاد علمی، ورزشی، سیاسی،عمرانی، اجتماعی و رفاهی بدست آمده در این سالها نیز توهم و رویایی بیش نبوده است و دولت یازدهم آمده تا ما را از یوغ طاغوت نجات دهد!!!

mootalebehh

دولت تدبیر و امید از ابتدای شروع به کارش ادعا بر صداقت و عمل به منویات مقام معظم رهبری نمود ولی هر روز با صحبت ها و عملکردی از دولتمردان روبرو می شویم که یاد مثل معروف "دم خروس و قسم حضرت عباس" می افتیم!!!

براستی مطالبات حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از دولتمردان این بوده است. مگر نه اینکه معظم له بارها و بارها فرمودند که عملکرد دولت های قبل را تخریب نکنید و به فکر خدمت بهتر و بیشتر به کشور و ملت ایران باشید و مکر نه اینکه ایشان بارها از عملکرد دولت دهم به خاطر خدمات فراوان و شایسته اش به کشور، تقدیر کرد!!!

سخن اخر اینکه یاد شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی (ره) بخیر که می فرمود " ما تشنگان خدمتیم نه شیفتگان قدرت" و راه شهیدان رجایی و باهنر پر رهرو باد.

ارسال نظر

  • میثاق
    0

    سلام چه عجب یکی پیدا شد یه مقدار واقعیت رو بنویسه .
    لنگه کفشی در بیابان نعمت است ...
    از مدیریت متشکریم.

آخرین اخبار