دانشجوی گرگانی ساکن مشهد:

کسی که مشکل جامعه را حضور شهدای مدافع حرم درکشورهای مجاور می دانند بداند که اگر امثال حاجی حتم لوها و ذورقی ها نباشند که از بچه خود بگذرند و به جنگ نروند آن ها باید الان به قوانینی چون کاپیتولاسیون احترام می گذاشتند.

اگر امثال حاجی حتم‎لوها و ذورقی‎ها نبودند امروز باید به کاپیتولاسیون احترام می‎گذاشتید / از حادثه دانشگاه منابع طبیعی آبرویی برای سر بلند کردن نداشتم

هادی احمدی از فعالان فرهنگی شهرگرگان و دانشجوی ساکن مشهد مقدس در یادداشت خود نسبت به حوادث اخیر دانشگاه منابع طبیعی گرگان نوشت؛

به گزارش گلستان24، هنگامی که چندروز پیش خبر برگزاری تریبون آزاد در دردانشگاه های گلستان را شنیدم بسیار خوش حال شدم که بنا برسخنان رهبری به آزاداندیشی دانشجویان اهمیت داده شده است.

هنگامی که ادامه صحبت را از یکی از دوستان متدین و انقلابی گرگان شنیدم به حالت بهت و تحیر فرو رفته بودم و وقتی این خبر توسط یکی از دانشجویان در دانشگاه درست در روز استقبال از خانواده های شهدا بین دانشجویان پیچید دیگر آبرویی برای سربلندکردن نداشتم.

خواهر محترمه ای که درتریبون سخن از انسانیت می زد ای کاش سیره ی زندگی حضرت زینب را مطالعه می کرد تا متوجه می شد اصلا حجاب باعث ایجاد انسانیت در زن می شود وگرنه حیوانات که عریان ترند از ما متمدن تر هستند.

photo 2016 10 29 10 18 20

آن دوستانی که مشکل جامعه را حضور شهدای مدافع حرم درکشورهای مجاور می دانند باید بفهمند که اگر امثال حاجی حتم لو ها و ذورقی ها نباشند که از بچه خود بگذرند و به جنگ نروند آن ها باید الان به قوانینی چون کاپیتولاسیون احترام می گذاشتند و در مراسم تاسیس لانه جاسوسی شرکت می کردند.

ماهم دانشجوهستیم و از افاضات مقام عظمای ولایت پیروی می کنیم وشما باید بدانید که آقا تریبون آزاد را در پیشبردن اهداف انقلاب خوب می دانند نه در ایجاد شبهه و تفرقه افکنی وگرنه ایشان به شیعیان انگلیسی جلوتر از شما اجازه ی برگزاری تریبون آزاد را می دادند.

ای کاش به جای برگزاری تریبون آزاد به برگزاری مراسم تبیین عاشورا وتاثیرات عاشورا در زندگی اهتمام می ورزیدید و از تاثیرات ائمه بر اروپا و مسیحیت برای هم می گفتید.

ای کاش شما هم در گرگان افراد انقلابی بیشتری می داشتید تا در این مواقع مانند فتنه 88 سکوت نمی کردند و از تریبون های عمومی که در دست دارند برای هشدار به این گونه افکار استفاده می کردند ونه استفاده های دیگر......

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار