معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تسلیت به جان باختگان سانحه برخورد دو قطار مسافربری، تاکید کرد: اطمینان می‌دهم که با بررسی دقیق و فوری و همه جانبه موضوع با عوامل و مقصران احتمالی بروز این حادثه ناگوار برخورد جدی خواهد شد.

پیام جهانگیری در پی سانحه برخورد دو قطار مسافربری

 به گزارش گلستان24، در پی سانحه تلخ و غم انگیز برخورد دو قطار مسافربری و جان باختن تعدادی از هموطنان، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیامی ضمن تسلیت این مصیبت دردناک به عموم ملت ایران، تاکید کرد: اطمینان می دهم که با بررسی دقیق و فوری و همه جانبه موضوع، با عوامل و مقصران احتمالی بروز این حادثه ناگوار، برخورد جدی خواهد شد.

پیام جهانگیری در پی سانحه برخورد دو قطار

متن کامل پیام جهانگیری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

سانحه تلخ و غم انگیز برخورد دو قطار مسافربری راه آهن جمهوری اسلامی ایران در منطقه هفت خوان شهرستان سمنان که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

ضمن تسلیت این مصیبت دردناک به عموم ملت شریف ایران، مردم متدین و انقلابی آذربایجان شرقی و به ویژه خانواده های عزیز داغدار، به ملت بزرگ و صبور ایران اطمینان می دهم که با بررسی دقیق و فوری و همه جانبه موضوع، با عوامل و مقصران احتمالی بروز این حادثه ناگوار، برخورد جدی خواهد شد.

از خداوند منان برای جان باختگان غفران و رحمت واسعه الهی، برای آسیب دیدگان آرزوی شفای عاجل و برای خانواده ها و بستگان داغدار صبر و اجر مسألت دارم.

 

                                             اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور

 


منبع : مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار