جلسه اطلاع رسانی ستاد خبری دهه فجر استان گلستان که قرار بود عصر امروز در فرمانداری گرگان برگزار شود به دلایل نامعلوم و بدون اطلاع قبلی به خبرنگاران بعد از حضور کنسل شد در حالی که از مسئولان انتظار می‎رفت برای رسالت خبرنگاران ارزش بیشتری قائل شوند.

تیم خبری دهه فجر گلستان پشت درهای بسته فرمانداری گرگان

به گزارش گلستان24،تیم خبری ستاد خبری دهه فجر گلستان که با وجود هماهنگی که در چند نوبت و حتی یک ساعت مانده به برگزاری جلسه با فرمانداری گرگان انجام شد قراربود پیرامون انعکاس برنامه‎های دهه فجر شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان حضور یابد.

اما متاسفانه این جلسه بدون اطلاع ‎رسانی به خبرنگاران عضو ستاد دهه فجر که متشکل از خبرنگاران خبرگزاری ها ، پایگاه های خبری و برخی رسانه های مکتوب استان است در دقیقه 90 کنسل شد برای مدتی بدون اینکه اطلاع رسانی شود و در هوای سرد سراپا منتظر ماندند.

خبرنگاران طبق معمول همیشه بر سر قرار حاضر شدند تا بازتاب ‎دهنده برنامه ‎های دهه فجر از سوی فرماندار گرگان باشند تا در سالی که به همدلی و همزبانی دولت و ملت نام گرفته مایه امید آفرینی مردم نسبت به خدمات نظام شوند، وقتی خبرنگاران یکی ‎یکی پشت درهای فرمانداری گرگان قرار گرفتند، نگهبانِ جلوی در مانع ورود آنها به داخل شد.

پس از پیگیری های تلفنی که خبرنگاران انجام دادند متوجه شدند که جلسه برگزار نخواهد شد و حتی مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان نیز در مسیر آمدن به فرمانداری گرگان متوجه لغو شدن جلسه شد و از اهالی رسانه به دلیل این موضوع عذرخواهی کرد و گفت : قطعا این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

فلاحی در ادامه افزود: چند بار با فرمانداری گرگان هماهنگ شده بود و حتی یک ساعت قبل از ساعت جلسه هم تماس گرفته است و هیچ خبری از لغو جلسه در کار نبوده و قرار بود جلسه به موقع برگزار شود.

رسانه‎ها همواره نسبت به رسالت خود آگاه هستند و برای انعکاس فعالیت مسئولان در راستای خدمات نظام از هیچ تلاشی فروگذار نمی‎کنند حتی از وقت استراحت خود می‎زنند تا روند اطلاع ‎رسانی متوقف نشود اما نکته رنج ‎آور و ملال ‎آور در سایه این همه تلاش و تکاپوی علمداران قلم این بود که رسالت آنها از سوی مسئولان مورد غفلت واقع شد.

کسانی که بر کرسی مسئولیت تکیه زدند و خودشان را وامدار مردم می‎دانند این نکته را نباید هرگز فراموش کنند که رسانه در همه حال پیگیر امور است و قرار نیست که خدشه ‎ای بر عملکرد کسی بزند اما اگر حق و حقوقی نادیده گرفته شود با هیچ کس اهل تعارف نیست چرا که از بزرگان دین آموخته حق گرفتنی است و برای گرفتن حق باید به مقام دفاع برخواست.

هرچند نباید زحمات فرماندارگرگان را در روزهای منتهی به ایام‎الله دهه فجر و تقارن آن با دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نادیده گرفت اما این توقع می‎رفت که زحمات و تلاش‎های رسانه‎ها که در راستای انعکاس خدمات نظام تلاش می‎کنند نیز نادیده گرفته نشود، پیشتازان عرصه اطلاع‎رسانی بدون عذرخواهی مسئولان متولی هر یک راه خود را در پیش گرفتند.

/پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار