قائم مقام جهاد کشاورزی استان گلستان:

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: قیمت مرغ در حدود ۷۲۰۰ تومان در استان گلستان ثابت می‌ماند.

قیمت مرغ در استان گلستان ثابت می‌ماند

به گزارش گلستان24، حسین کاویانی درباره افزایش قیمت مرغ در شهرهای استان اظهار داشت: با توجه به سرما و یخبندان هفته‎های گذشته و کم شدن  جوجه‎ریزی در برخی از مرغداری‎های استان‎های مجاور، مرغ‌های استان گلستان به این استانها صادر شد.

وی تاکید کرد: استان گلستان یکی از 3 استان برتر کشور در تولید مرغ  است و سالانه بیش از 160 هزارتن گوشت مرغ تولید می‎کند و علاوه بر نیاز داخلی به دیگر استان‌ها و کشورهای دیگر صادر می‎کند.

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان تصریح کرد: در این دوره جوجه‌ریزی  بیش از 15 هزار تن گوشت مرغ تولید شد که علاوه بر تامین نیاز استان به استان‌های مجاور که به علت سرما نتوانسته بودند جوجه‌ریزی کنند، شد.

کاویانی اظهار کرد: با توجه به روند جوجه‌ریزی و افزایش تولید هر کیلوگرم مرغ زنده در مرغداری‌ها حدود 4200 تومان و مرغ آماده طبخ هم بیش از 7200 تومان خرید و فروش می‎شود و ما برای کنترل بازار به دنبال حفظ قیمت در بازار هستیم.

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان تاکید کرد: ما برای حفظ تولید وحمایت  از تولید کنندگان ومصرف کنندگان در صورت نیاز طرح تنظیم بازار را اجرا می‎کنیم البته تنها در صورت نیاز این کار انجام می‎شود.

کاویانی اظهار داشت: بیش از 900 واحد تولید مرغ در استان گلستان فعالیت دارد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار