رئیس کل دادگستری گلستان:

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: استان گلستان رتبه نخست کاهش آسیب‎های اجتماعی را کسب کرد.

استان گلستان رتبه نخست کاهش آسیب‎های اجتماعی را کسب کرد

به گزارش گلستان24، هادی هاشمیان صبح امروز در کنگره گرامیداشت شهدای دستگاه قضایی استان گلستان اظهار داشت: این ایام در استان گلستان به مناسبت برگزاری اجلاسیه شهدا آکنده از معنویت و نور شهدا است و امروز شاهد حضور یکی از شهدای استان که در سراوان به مقام شهادت نائل شد، بودیم.

وی با بیان اینکه یکی از دلایلی که مردم به سمت پیامبر اکرم(ص) رفتند و به اصحابش گرویدند به خاطر اخلاق و رفتارش بود، تصریح کرد: پیام هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) خوش‎رو بودن و خوش‎رفتار بودن است.

هاشمیان با بیان اینکه دستگاه قضایی با خوش‎رویی و خوش‎برخوردی با جامعه می‎تواند نگرانی‎ها را برطرف کند، افزود: دستگاه قضائی استان متخلق است و یکی از برنامه‎های ما رعایت اخلاق اسلامی است.

وی با بیان اینکه اگر متخلق بودن در دستگاه‎ قضائی رعایت نشود کار  در این دستگاه سخت می‎شود، افزود: حضور ایثارگران و خانواده معزز شهدا می‎تواند در امر رعایت اخلاق اسلامی تعیین کننده باشد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان یادآور شد: دستگاه قضایی استان و سازمان‎های وابسته دستگاه قضایی با وسعت نظر و تلاش و پیگیری‎هایی که تک تک داشتند باعث شدند که جایگاه دستگاه قضایی استان رشد کمی و کیفی خوبی داشته است.

هاشمیان با بیان اینکه با توجه به تعامل و همکاری و در راس آن استاندار و همه کسایی که جزو مسئولان استان هستند و تعامل خوبی بین دستگاه‎های اجرایی وجود دارد سبب شده جایگاه نخست کاهش آسیب‎های اجتماعی را در بین استان‎های کشور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تعاملی که با شورای تامین استان داشتیم، برنامه سیمای قانون را در صدا و سیمای استان راه‎اندازی کردیم، افزود: ما در هفته وحدت به سر می‎بریم  و در این هفته به برکت خون شهدا به دیدار مقام معظم رهبری رسیدیم و مقام معظم رهبری از وحدت استان گلستان بسیار خرسند بودند و این وحدت ما را در صدر و به عنوان استان‎های نمونه کشور مطرح کرده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان بیان داشت: دستگاه قضایی در سطح استان بیش از 400 نفر عضو خانواده ایثارگر و شهید دارد.

هاشمیان یادآور شد: ما با دست‎اندازی‎های محیطزیست و انفال برخورد جدی می‎کنیم و از سویی به دنبال کاهش جرائم هستیم و درخواست من از قضات این است که رویه پیشگیری از وقوع جرم هم در داخل  دستگاه قضایی برای سلامت دستگاه و هم بیرون دستگاه برای سلامت جامعه داشته باشند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار