معاون نیروی انتظامی گلستان:

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گلستان از انهدام ۳ باند و کشف بیش از ۳۴۰ کیلو گرم مواد مخدر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

بیش از ۳۴۰ کیلو‌گرم موادمخدر در استان گلستان کشف شد

به گزارش گلستان24، سرهنگ عسگر ساوری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان موفق شدند در راستای طرح عملیاتی شناسایی و انهدام باند‌های قاچاق مواد مخدر، سه باند توزیع مواد مخدر را در استان شناسایی و منهدم کنند.

وی با اشاره به دستگیری 6 قاچاقچی، افزود: با انهدام این سه باند به ترتیب 190، 80 و 70 کیلوگرم انواع مواد مخدر از متهمان کشف شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: طی این عملیات‌ها یک سلاح غیر مجاز کشف و 7 دستگاه خودرو و 4 دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

سرهنگ ساوری با بیان اینکه شیوع موادمخدر در بین جوانان فتنه و تاکتیک استکبار جهانی است، ادامه داد: ‌آنها با رواج این پدیده شوم در جامعه قصد دارند جوانان این مرز و بوم را به سمت ناهنجاری‌های اجتماعی سوق دهند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گلستان اظهار کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های مهم و اصلی ناجا به شمار می‌رود و نیروی انتظامی در این راستا از هیچ تلاشی و کوششی دریغ نخواهد کرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار