جانشین سپاه گنبدکاووس:

جانشین سپاه شهرستان گنبدکاووس با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی ماه گفت: ۹ دی نماد وقت‌شناسی، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی ملت ایران است.

۹ دی نماد وقت‌شناسی، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی ملت ایران است

به گزارش گلستان24، سیدعلی حسینی صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم 12 دی این شهرستان اظهار داشت:  در 12 دی سال 57 تعداد زیادی از جوانان گنبدکاووس برای کمک و یاری به مردم شهرستان گالیکش شتافتند و توسط رژیم شاهنشاهی به شهادت رسیدند.

وی افزود: علیرضا قزلسفلو، عباس فرقانی، نریمان نظری، سیاوش ناصریان، محمود پیری، صفرعلی گلستانی و موسایی شهیدان این روز هستند.

جانشین سپاه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: شهدای 12 دی نماد شهرستان هستند و روز شهر گنبدکاووس نامگذاری شدند و باید از فرصت برای دیدار با مقام معظم رهبری استفاده کنیم.

حسینی با اشاره به 9 دی اظهار کرد: 9 دی روز بصیرت، وحدت، تجلی و روز میثاق با شهدا و امام شهدا است و باید گرامی داشته شود.

وی درباره آزادسازی حلب گفت: با آزادسازی حلب، مردم مظلوم سوریه به خانه و کاشانه خود برمیگردند و بسیج درصد کمک رسانی به جبهه مقاومت است.

جانشین سپاه گنبدکاووس اظهار کرد: ما این آمادگی را داریم تا مردم کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به حوزه‌های مقاومت محل تحویل دهند تا به جبهه مقاومت ارسال شود.

وی گفت: تاکنون یک وانت کمک غیرنقدی توسط مردم شریف گنبدکاووس شامل پتو، لباس و دیگر مایحتاج به جبهه مقاومت ارسال شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس در این جلسه گفت:  12 دی سند افتخار و غیرت دینی شهرستان گنبدکاوس است که جوانان ما با شهادت خود در این روز آفریدند.

فرهاد شیبک اظهار داشت:  روز 12 دی یک روز شاخص در تقویم فرهنگی و رسمی ما یاد شده و باید متولیان و مسئولین ما این روز را زنده نگه دارند.

وی تصریح کرد: همانند سال‌های گذشته، مراسم شاخصی در قالب یادواره شهدا در مسجد صاحب الزمان برگزار خواهد شد و در کنار آن تجلیل و دیدار از خانواده این شهدا و غباروبی را خواهیم داشت.

شیبک اظهار کرد: خوب است فیلمسازان و هنرمندان مستندی از این واقعه را برای زنده نگه داشتن این روز و بعنوان نماد مقاومت برای نسل جدید بسازند.

وی اظهار داشت: ساخت یادمان شهدا در مدت زمان کوتاه امکان‌پذیر نخواهد بود و نیاز است در طول سال انجام شود اما می‌توانیم برای گرامیداشت این روز مسابقات ورزشی برگزار و یا در مسابقات سوارکاری این موضوع به عنوان گرامیداشت این روز عنوان شود.

شیبک سالروز درباره 9 دی افزود: در زمانی که دشمن اصل نظام و ولایت فقیه را مورد هجمه قرار داده بودند مردم با وقت‌شناسی، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی بساط دشمن را برچیدند.

فرمانده تیپ 60 زرهی در این جلسه گفت: با توجه به اینکه دشمن از همه لحاظ سیاسی، اجتماعی، اعتقادی و غیره کشور ما را مورد هجمه قرار داده، برگزاری و گرامیداشت چنین ایامی می‌تواند اثرات مثبت زیادی در جامعه داشته باشد.

عباس حسینی اظهار داشت: سپاه به دنبال این است تا با این مسئله به صورت ارتباط مستقیم با مردم، ارتباط مسئولان و روحانیت با مردم و جوانان برخورد کند.

وی تصریح کرد: باید همه ظرفیت‌های خود را برای مقابله با دشمن بکار گیریم و در این راستا نجات یک ملت یا امت یا حتی یک انسان موثر خواهد بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: 9 دی پس از پیروزی انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، انقلاب سوم محسوب می‌شود.

حجت الاسلام علی فتحی اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت 9 دی، فرداشب تجمع عظیم از ساعت 18:30 در مسجد قائمیه همراه با سخنرانی حجت الاسلام ولی نژاد برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار