گزارش اختصاصی گلستان24 از مناطق زلزله زده غرب کشور؛

به علت بارش شدید باران و هوای سرد در مناطق غرب کشور زندگی مردم زلزله زده با مشکل مواجه شده است.

سرما شدید است نیاز اصلی مردم پول نقد و کانکس می باشد/چادرها دیگر توان مقاومت دربرابر این سرما را ندارد

به گزارش گلستان24؛این روز ها هوا روبه سردی است و مردم زلزله زده کرمانشاه نیازمند کمک های دولت و مردم هستند، زیرا که در منطقه غرب کشور هوابه گونه ای است که هر انسانی را با سرمای خود از پا در می آورد.

خبرنگار اعزامی گلستان24 با حضور در مناطق زلزله زده شهر سر پل ذهاب و روستا های اطراف آن از وضعیت زندگی و نیاز های مردم زلزله گزارشی تهیه کرده است که شرح این گزارش به شرح زیر می باشد:

در این مناطق به علت بارش شدید باران و سرما چادر ها نمی تواند سرپناه مناسبی برای مردم زلزله باشد و یکی از نیاز های اصلی مردم زلزله زده کانکس و وسایل گرمایی می باشد.

حدود چهارده هزار چادر در شهر سر پل ذهاب دایر است که این تعداد چادر باید به کانکس ها با وسایل گرمایی تبدیل می شود که این حجم زیاد تخریب و خانواده های بی سرپناه روند توزیع کانکس ها را با  کندی  مواجع کرده است.

علاوه بر مشکلات فیزیکی، مردم به علت از بین رفتن زندگیو خانه هایشان با مشکلات روانی نیز روبرو هستند که وجود روانشناس ها برای حمایت روانی از مردم بسیار لازم است.

مردم زلزله زده علاوه به کانکس های مجهز به پول نقد و تغذیه مناسب نیز نیازدازند.

همه ارگان ها به نوبه ی خود در حال خدمت رسانی به مردم زلزله زده هستند ولی به علت تخریب بالای این زلزله روند خدمت رسانی به کندی پیش می رود.

کارگاه های ساخت کانکس نیز توسط گروه های جهادی و سپاه در منطقه دایر شده است و ظاهرا بیشترین نیروهایی که در حال کمک رسانی هستند نیرو های مسلح و مردمی می باشند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار