یادداشت//

رفتار تکبرانه معاون اول رئیس جمهور در هنگام سر زدن به چادر مردم داغ دیده کرمانشاه باعث ناراحتی مردم کشور شد.

آقای جهانگیری تکبرانه با مردم برخورد نکنید

به گزارش گلستان24؛بلایای طبیعی از جمله حوادثی  است که معمولا به شدت بر زندگی انسان ها تاثیر می گذارد و زندگی آنها را با مشکلات زیادی رو برو می کند.

به همین علت مسئولین  و کسانی که به هر نحوی در قدرت هستند باید با فروتنی و احترام به بازماندگان و دلجویی از آنها ،غم مصیت وارده با آنها را تسری ببخشند.

حادثه زلزله کرمانشاه در این فصل از سرما بطور جد سختی زیادی برای مردم شهرهای زلزله زده این استان وارد کرده به طوری که گفته شده حتی بعضی از افراد نیز بر اثر داغ این مصیبت و سرما جان خود را از دست داده اند.

از این رو توجه به مردم زلزله زده و شنیدن حرفهای آنها باید مورد توجه مسئولین کشور قرار بگیرد که رهبر معظم انقلاب با حضور صمیمانه خود در بین مردم شهر سرپل ذهاب و روستا های اطرافش به این امر توجه کافی داشتند.

معاون اول رئیس جمهور اقای جهانگیری نیز برای بازدید از مناطق زلزله زده به این استان سفر کردند ولی وی به جای تسری دادن به زخم های این مردم باعث شد تا دیگر مردم کشور از اقدام وی بسیار خشمگین و ناراحت شوند.

معاون اول رئیس جمهور به همراه محافظین و همراهان خود با کفش ها کثیف خود وارد چادر های مردم زلزله زده شدند و محل زندگی کوچک آنها را نیز کثیف کردند.

سوال این است،آقای جهانگیری آیا شما در خانه خود نیز همین گونه وارد می شوید؟مگر شما ندیدی که همین فرش 6 متری تنها محل زندگی یک خانواده است؟

اگر برنامه های شما فشرده بود و هرگونه مشکل دیگری هم بود نباید این گونه و با تکبر با مردم برخورد می کردید.

ولال در زمان محمد رضا شاه ملعون نیز قصه همین بوده؛مردم انتظار دارند در حکومت اسلامی سردم داران قدرت درهنگام مواجهه با مردم اسلامی برخور کنند نه مانندشاه وحکومت ارباب رعیتی، زیرا که این رفتار در شان مردم ایران وانقلاب اسلامینیست.

تواضح را باید از مقام معظم رهبری یاد بگیرید که وی با این که شخص اول مملکت بود ولی مانند یک فرد عادی در بین مردم آمد وبدون کفش به چادر های مردم سرزد و از آنها دلجویی کرد.

البته این گونه رفتار ها از مسئولین دولت آقای روحانی دور از انتظار نیست چرا که مردم  بار ها شاهد این گونه رفتار های ناشایست وزیران و هیئت دولت بود اند.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

  • مشتریان امید جلین
    0

    چرا تکلیف تعاونی امید جلین رو مشخص نمی کنند؟ مگر امید جلین ،کاسپین نشده ؟ چرا فرشتگان تا سقف 200 میلیون تومن پول هایشان را با خفت دریافت کردن ولی امید جلین که 33 درصد کاسپین را تشکیل می دهند نزدیک 7 ماه هست که هیچ پولی دریافت نمی کنند؟؟؟؟ پول های مردم ،سپرده های مردم کجاست؟ دولت روحانی پاسخگو نیست... شعبه مرکزی کاسپین در تهران پاسخگو نیست. مردم بلاتکلیف هستند و پول لازم... رسانه ها باید به فکر مردم باشند. پول های مردم رو پس بدین لطفا..

آخرین اخبار