مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها:

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها ‌گفت: لغو برجام بر توسعه و حمل و نقل فرودگاه‌های کشور تاثیرگذار نیست.

لغو برجام اثری بر توسعه و حمل و نقل فرودگاهی ندارد

به گزارش گلستان24؛ رحمت‌اله مه‌آبادی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار داشت:‌ 56 میلیون و 82 هزار و 205 هزار پذیره توسط شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سال گذشته شاهد بودیم که نسبت به سال 1395، رشدی 7 درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: ‌در سال گذشته 61 میلیون و 562 هزار و 246 نفر مسافر در حوزه پذیرش و اعزام ثبت شده که 92 درصد آن در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت‌های فرودگاهی و ناوبری بود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ما، دولت و وزیر راه‌وشهرسازی رسیدگی به پروژه‌های نیمه‌تمام بوده است، از بهره‌برداری تمامی پروژه‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران تا پایان امسال خبر داد.

مه‌آبادی یادآور شد: 450 میلیارد تومان پروژه در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران امسال به بهره‌برداری می‌رسد و در فرودگاه گرگان در 2 سال گذشته شاهد افتتاح 10 پروژه با اعتبار 70 میلیارد تومان بودیم.

وی گفت: سیستم ناوبری هوایی فرودگاه گرگان با کمبود تجهیزات روبه‌رو بود که به دلیل مشکلاتی شرایط جوی برخی پروازهای این فرودگاه لغو می‌شد که امروز با نسبت سیستم‌های پیشرفته این مشکل مرتفع شده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران  درمورد راه‌اندازی ترمینال جدید فرودگاه گرگان افزود: این ترمینال تا پایان سال 1397 به بهره‌برداری می‌رسد و می‌توان گفت با نصب این تکنولوژی‌هایی در فرودگاه گرگان تا 2 دهه آینده دیگر نیاز به هیچ اموانات جدیدی ندارد.

وی گفت: امسال به دنبال ارتقاء سطح مدیران فرودگاه‌های کشور در تراز جهانی هستیم و باید فرودگاه‌ها و سطح مدیران در کشور به جهانی افزایش یابد.

مه‌آبادی با بیان اینکه لغو برجام بر توسعه و حمل و نقل فرودگاه‌های کشور تاثیرگذار نیست، افزود: شرکت ناوبری هوایی یکی از شرکت‌های بزرگ کشور است و برنامه‌ریزی شده سطح فرودگاه‌ها را به جهانی افزایش دهیم و بر این اساس در سال جاری 3 فرودگاه را در دستور کار قرار می‌دهیم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار