فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: ۱۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی سرپل ذهاب که با کمک سپاه نینوای گلستان در حال ساخت است، ماه آینده تحویل می‌شود.

احداث ۱۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی زلزله‌زده کرمانشاه

سردار رحمت‌الله صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ماموریت سپاه نینوای گلستان پس از زلزله کرمانشاه ساخت 10 واحد مسکونی برای مددجویان در مناطق زلزله‌زده بود که این کار تا ماه آینده به پایان می‌رسد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان تاکید کرد: پس از وقوع زلزله کرمانشاه سپاه نینوای گلستان ماموریت یافت اسکان موقت مردم 9 روستا را در کرمانشاه انجام دهد که با کار شبانه‌روزی این کار محقق شد و توانستیم زیرساخت‌های لازم و آموزش ضروری را به مردم بدهیم.

وی تصریح کرد: توانستیم با کمک‌های مردمی اسکان موقت را با موفقیت به پایان برسانیم و در ماموریت بعدی باید 10 واحد مسکونی را برای مددجویان بهزیستی آماده می‌کردیم که این کار را با اعلام شماره حساب آغاز کردیم.

صادقی افزود: مردم استان گلستان 450 میلیون تومان به این شماره حساب واریز کردند که 200 میلیون تومان آن به پیمانکاران و مجموعه جهادی که کار ساخت این واحدهای به عهده داشت گذاشتیم که این کار با موفقیت در حال انجام است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به اینکه این واحدها تا پایان ماه آینده آماده واگذاری به این افراد است، تصریح کرد: استان گلستان آماده دریافت ماموریت‌های دیگر برای کمک به مردم زلزله‌زده سرپل ذهاب است و در این ماموریت از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار