رئیس حوزه علمیه رضویه گرگان گفت: قضات باید در رسیدگی به دعاوی مردم، نهایت دقت و انصاف را به کار گیرند تا خدای ناکرده حقی از کسی پایمال نشود.


کار در دستگاه قضا از اهمیت و حساسیت برخوردار است

به گزارش گلستان 24 ؛آیت الله محمدرضا میبدی رئیس حوزه علمیه رضویه گرگان در دیدار با رئیس کل دادگستری گلستان و جمعی از قضات و کارمندان پیشکسوت محاکم تجدید نظر استان گلستان گفت: کار در دستگاه قضا از اهمیت حساسیت برخوردار است و قضات باید در رسیدگی به دعاوی مردم، نهایت دقت و انصاف را به کار گیرند تا خدای ناکرده حقی از کسی پایمال نشود.

وی با اشاره به غنای فرهنگ اسلامی گفت: بهره گیری از غنای فرهنگ اسلامی و تفکر درست در جامعه می‌توان از تشکیل بسیاری از پرونده‌های قضایی در دادگستری‌ها پیشگیری کرد.

هاشمیان افزود: رعایت اصول اخلاقی و احترام به حقوق دیگران بازدارنده جرم در جامعه است.

رئیس کل دادگستری گلستان نیز با تشریح عملکرد دستگاه قضایی گفت: دسترسی آسان مردم به مسئولان قضایی و افزایش کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که به دنبال تحقق هر چه بیشتر آن هستیم.

هادی هاشمیان به تلاش‌های دادگستری استان برای رونق تولید هم اشاره کرد و گفت: اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور در شهرک‌های صنعتی به صورت موردی مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و برای رفع موانع تولید چاره اندیشی می‌کنند.

انتهای پیام /م

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار